Announcement

Collapse
No announcement yet.

912 van Vincent

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 912 van Vincent

Hallo,ik ben Vincent uit Belgiƫ.
    Ik ben overlaatst in Emmen een Porsche 912 gaan halen,ik hou jullie op de hoogte verdere werken en dergelijke.
    Het betreft een 912 van 1968. Als iemand iets meer weet van deze wagen,meer info is welkom,ik ken er nl nog niet zo heel veel van...

Zie dit Topic:

Comment

Zie dit Topic:

Comment

Vincent, welkom op het forum en bij een heleboel andere 912 liefhebbers. Ik ben erg benieuwd hoe je auto er op een goede foto uitziet. De fot van marktplaats is erg slecht. Is de kleur origineel? Is hij van binnen en van buiten gerestaureerd of ben je van plan dat nog te gaan doen?

Groeten,

Ronald
        sigpic NIET LULLEN, NIET POETSEN, MAAR RIJDEN!

Comment

Vincent, welkom op het forum en bij een heleboel andere 912 liefhebbers. Ik ben erg benieuwd hoe je auto er op een goede foto uitziet. De fot van marktplaats is erg slecht. Is de kleur origineel? Is hij van binnen en van buiten gerestaureerd of ben je van plan dat nog te gaan doen?

Groeten,

Ronald

Comment

Vincent komt vast zaterdag ook, .... toch???? [8D][8D]

Comment

Vincent komt vast zaterdag ook, .... toch???? [8D][8D]

Comment

Zaterdag?
                Ik ga eens proberen een foto te posten...

De motorkap staat open want het was de eerste keer dat we hem startten en je weet maar nooit...als je de batterij plots moet afkoppelen..

Comment

Zaterdag?
                  Ik ga eens proberen een foto te posten...

De motorkap staat open want het was de eerste keer dat we hem startten en je weet maar nooit...als je de batterij plots moet afkoppelen..

Comment

hallo Vincent, welkom op dit forum met veel info voor de liefhebber.
                    Maar,...................je motorkap staat open??? Of heb jij die bijzondere 912 gekocht met de motor voorin?
                    met groet, Ruud

Comment

hallo Vincent, welkom op dit forum met veel info voor de liefhebber.
                      Maar,...................je motorkap staat open??? Of heb jij die bijzondere 912 gekocht met de motor voorin?
                      met groet, Ruud

Comment

Je hebt niet alleen een mooie auto, je hebt ook een mooie oprijlaan. Met zaterdag bedoeld Johan wellicht onze meeting in oktober, zie het overzicht met evenementen. Je bent van harte welkom.
                        En hoe is de eerste "start" bevallen, rijdt 'ie goed?

Comment

Je hebt niet alleen een mooie auto, je hebt ook een mooie oprijlaan. Met zaterdag bedoeld Johan wellicht onze meeting in oktober, zie het overzicht met evenementen. Je bent van harte welkom.
                          En hoe is de eerste "start" bevallen, rijdt 'ie goed?

Comment

Ehhhhh ... ik doelde eigenlijk op zaterdag 9 september 2006.[:I] Dat was voor Vincent ''lekker dicht bij huis'' geweest (net over de grens).

Maar [u]zaterdag 14 oktober 2006 </u> is ook goed, hoor!!!!!! [8D]

Comment

Ehhhhh ... ik doelde eigenlijk op zaterdag 9 september 2006.[:I] Dat was voor Vincent ''lekker dicht bij huis'' geweest (net over de grens).

Maar [u]zaterdag 14 oktober 2006 </u> is ook goed, hoor!!!!!! [8D]

Comment

Working...
                              X