Hier is hij dan, mijn nieuwe aanwinst. Vandaag heb ik een hele mooi 911 Targa uit 1986 gekocht.
De auto ziet er tot in de puntjes verzorgt uit. Het was wel jammer dat we vandaag niet open hebben kunnen rijden.

Met vriendelijke groet,
Arnoud
------------------------------------------------------------------
Na 30 jaar in Amerika- en 11 jaar in Nederland te hebben rondgereden is mijn 912 vandaag naar de UK vertrokken.

Ik moet zeggen dat het mij vandaag toch wel een beetje zwaar viel, ik behoorlijk wat energie en tijd in de auto gestoken en dat voel je toch als hij door een ander een vrachtwagen in wordt gereden.
Je zou kunnen denken dat de kredietcrisis ook huize Borg heeft getroffen, wat natuurlijk ook zo is maar dat is niet de voornaamste reden dat ik mijn 912 heb verkocht. Na drie jaar 912 ben ik op zoek naar een een iets jongere Porsche, eentje met precies tweemaal zoveel motorinhoud als mijn 912 en 6 cilinders.
Maargoed, ik denk dat ik op dit register nog wel even actief blijf.
Groet,
Arnoud
Hier is ze dan, eindelijk mijn eigen 912. Het is een coupe uit 1968 met een houten stuurwiel, chromen velgen, originele radio en in een echte jaren 60 kleur (6809 Blutorange)

Verschillende projecten over de afgelopenen jaren uitgevoerd:
Voetenplaten links & rechts
Rem revisie + Pedalen Cluster
Voorwielophanging en tanksupport
Optische motor revisie
Ik zag dat mijn profiel wat verouderd was, vandaar even een update.
Met vriendelijke groet,
Arnoud
De auto ziet er tot in de puntjes verzorgt uit. Het was wel jammer dat we vandaag niet open hebben kunnen rijden.

Met vriendelijke groet,
Arnoud
Na 30 jaar in Amerika- en 11 jaar in Nederland te hebben rondgereden is mijn 912 vandaag naar de UK vertrokken.

Ik moet zeggen dat het mij vandaag toch wel een beetje zwaar viel, ik behoorlijk wat energie en tijd in de auto gestoken en dat voel je toch als hij door een ander een vrachtwagen in wordt gereden.
Je zou kunnen denken dat de kredietcrisis ook huize Borg heeft getroffen, wat natuurlijk ook zo is maar dat is niet de voornaamste reden dat ik mijn 912 heb verkocht. Na drie jaar 912 ben ik op zoek naar een een iets jongere Porsche, eentje met precies tweemaal zoveel motorinhoud als mijn 912 en 6 cilinders.
Maargoed, ik denk dat ik op dit register nog wel even actief blijf.
Groet,
Arnoud
Hier is ze dan, eindelijk mijn eigen 912. Het is een coupe uit 1968 met een houten stuurwiel, chromen velgen, originele radio en in een echte jaren 60 kleur (6809 Blutorange)

Verschillende projecten over de afgelopenen jaren uitgevoerd:
Voetenplaten links & rechts
Rem revisie + Pedalen Cluster
Voorwielophanging en tanksupport
Optische motor revisie
Ik zag dat mijn profiel wat verouderd was, vandaar even een update.
Met vriendelijke groet,
Arnoud
Comment