Announcement

Collapse
No announcement yet.

de 912 van Henny

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• de 912 van Henny

Hier staat hij nog in California

Zo was het interieur , teminste wat er van over was met een lekker schapenvachtje je zult het maar koud hebben in California...

En hier ben ik aan het bouwen een jaartje of 8 geleden is deze foto genomen sinsdien is het in een hoek beland hopelijk maak ik het dit jaar af

Meer Grijs/Rood op de weg!!!

Comment

helemaal mee eens.....

Comment

ben eindelijk weer eens wat aan het doen met deze auto

Comment

ben eindelijk weer eens wat aan het doen met deze auto

Comment

Ik zou er niet af kunnen blijven Henny als ik al zo ver zou zijn ...
            Is de auto compleet of zoek je nog onderdelen? Groeten, Marcel
            www.deklassieke912.nl

Comment

www.deklassieke912.nl

Comment

quote:Originally posted by Marcel

Heb je nog iets liggen voor Henny

Comment

quote:Originally posted by Marcel

Heb je nog iets liggen voor Henny

Comment

Henny, zie dat jij ook een 'vroege' 912 hebt. Van welk jaar is 'ie? Is het 'een drie' of 'een vijf klokker'?

1966 Karmann Coupe

Comment

Henny, zie dat jij ook een 'vroege' 912 hebt. Van welk jaar is 'ie? Is het 'een drie' of 'een vijf klokker'?

1966 Karmann Coupe

Comment

Zie onderschrift:

1966 dus met vijf klokken.

Gr, Ronald

Porsche 911 | 1968

Comment

Zie onderschrift:

1966 dus met vijf klokken.

Gr, Ronald

Porsche 911 | 1968

Comment

Ik ben bezig maar het schiet voor geen meter op ben druk bezig met klanten auto's af en toe ff een rubbertje in een sierlijst drukken wel mooi hoor al dat op nieuw verchroomde lijsten enz En als je dat zo ziet groeien dan word het wel leuk . Maar nog zat werk interieur moet nog in mekaar stoelen mechaniek ( met al die veertjes klemmentjes , word spannend )onder tapijt tapijtset nog bestellen .
                            Nu ben ik met de deuren bezig en het eerste onderdeel ben ik al kwijt dat is de ruitklem van de rechter portierdaar waar je raammechaniek in schuift
                            Iemand eentje liggen toevallig ( zou dathet zelfde zijn van een 356 [?] )
                            Voor de rest motortje nog afmaken nog een deel van het plaatwerk stralen en spuiten blokkie uit mekaar trekken en dan op nieuw verpakken je begrijpt wel die is van de week niet af

Comment

Ik ben bezig maar het schiet voor geen meter op ben druk bezig met klanten auto's af en toe ff een rubbertje in een sierlijst drukken wel mooi hoor al dat op nieuw verchroomde lijsten enz En als je dat zo ziet groeien dan word het wel leuk . Maar nog zat werk interieur moet nog in mekaar stoelen mechaniek ( met al die veertjes klemmentjes , word spannend )onder tapijt tapijtset nog bestellen .
                              Nu ben ik met de deuren bezig en het eerste onderdeel ben ik al kwijt dat is de ruitklem van de rechter portierdaar waar je raammechaniek in schuift
                              Iemand eentje liggen toevallig ( zou dathet zelfde zijn van een 356 [?] )
                              Voor de rest motortje nog afmaken nog een deel van het plaatwerk stralen en spuiten blokkie uit mekaar trekken en dan op nieuw verpakken je begrijpt wel die is van de week niet af

Comment

Working...
                              X