hoi Mike,
dit zijn inderdaad 3 punts rolgordels, een paar weken geleden, na lang zoeken, aangeschaft en gemonteerd. hoewel de originele 3 puntsgordels nog helemaal goed en compleet zijn zijn ze vaak wel wat lastig in gebruik, vandaar de rolgordels. bij de aanschaf heb ik eerst goed gekeken naar fotoos van wagens van eind 60/begin 70 en heb toen een set gevonden die qua uiterlijk goed overeenkomt dus met open messingkleurige rolkooien en bevestigingsclips die op de originele plaats aan het stoelframe passen en niet aan de bodem hoeven worden vastgezet. ondanks hun ouderwetse uiterlijk zijn ze technisch modern en goedgekeurd (ik ben bang dat onze originele gordels tegenwoordig niet meer door een keuring zouden komen)
groet, eric
Tja, op de foto die Eric nu thuis heeft staat ze inmiddels wel...
Ruud, de print van jouw auto is tijdens de laatste meeting natuurlijk met Ed meegegaan. Heb er nog een bij laten maken. Zal 'm aan je opsturen.
Met groet van Mart.
Tja, op de foto die Eric nu thuis heeft staat ze inmiddels wel...
Ruud, de print van jouw auto is tijdens de laatste meeting natuurlijk met Ed meegegaan. Heb er nog een bij laten maken. Zal 'm aan je opsturen.
Met groet van Mart.
Dat vind ik FANTASTIES van je Mart, dank je wel !!!
En eerlijk gezegd, ik mis "mijn" groene best wel, maar zoals ik al eerder schreef; "Ze is in goede handen terecht gekomen". Ed en Marlyn zijn beide gek op het 901-model.
Dat vind ik FANTASTIES van je Mart, dank je wel !!!
En eerlijk gezegd, ik mis "mijn" groene best wel, maar zoals ik al eerder schreef; "Ze is in goede handen terecht gekomen". Ed en Marlyn zijn beide gek op het 901-model.
hoi Mart,
alleen de voorstang en de rosetten komen via Wolter. achter had ik zo'n dubbele stang al en toen wolter vertelde dat hij ergens bij een taxatie ook een voorstang tegenkwam heeft hij die voor mij meegenomen. de achterstang die er ook bij was is naar Mike gegaan en de rosetten, een set met rubber origineel van mijn wagen en een set zonder van wolter, heb ik netjes in de vaseline gezet en opgeborgen. je weet nooit of het weer van pas komt. ik heb die voorstang vooral gekocht omdat ik wel een bewonderaar van Steve Mcqueen ben en die had een complete set op zijn oude porsche zitten en het onderscheid het autootje weer iets van de andere 912s. volgens het verhaal van Wolter kwamen die spullen van jou.
groet, eric
hoi Mart,
alleen de voorstang en de rosetten komen via Wolter. achter had ik zo'n dubbele stang al en toen wolter vertelde dat hij ergens bij een taxatie ook een voorstang tegenkwam heeft hij die voor mij meegenomen. de achterstang die er ook bij was is naar Mike gegaan en de rosetten, een set met rubber origineel van mijn wagen en een set zonder van wolter, heb ik netjes in de vaseline gezet en opgeborgen. je weet nooit of het weer van pas komt. ik heb die voorstang vooral gekocht omdat ik wel een bewonderaar van Steve Mcqueen ben en die had een complete set op zijn oude porsche zitten en het onderscheid het autootje weer iets van de andere 912s. volgens het verhaal van Wolter kwamen die spullen van jou.
groet, eric
Comment