Announcement

Collapse
No announcement yet.

Historic Grandprix Zandvoort

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Historic Grandprix Zandvoort

Afgelopen zondag als Porsche VIP naar de Historic Grandprix op Zandvoort geweest. Het was weer een zeer geslaagd evenement, de races zijn een feest voor oog en oor, maar vooral ook het feit dat je gewoon in de pitboxen tussen de racewagens kan doorlopen maakt het een feestje. De hospitality van Porsche was trouwens ook niet verkeerd 😁.

Een van de voordelen van de Porsche hospitality was trouwens ook dat je op parking A op het circuit kon parkeren, waar de Porsches per decennium konden worden opgesteld. De oudjes waren wat ondervertegenwoordigd, maar uiteindelijk stond er een aardig rijtje uit de jaren 60, waaronder ook een paar 912'jes met register badge 😃.

Click image for larger version

Name:	Image-1.jpg
Views:	19
Size:	1.52 MB
ID:	86820

1969 Karmann Coupe "Ossi Blau"

Hoe wordt je Porsche VIP? Als ik bij Porsche Amsterdam op de parkeerplaats sta dan kijken ze altijd een beetje narrig naar die paar oliedruppels die ik achterlaat op de parkeerplaats. 😄

Comment

Tsja, je moet er een hoop voor betalen en dan is er natuurlijk nog een hele strenge selectie.....

Maar je kan ook gewoon de Porsche 24 app installeren en je dan op allerlei evenementen inschrijven. Is overigens vaak verre van gratis die evenementen.😎 Ik denk ook niet dat ik helemaal binnen de doelgroep val van die app aangezien het merendeel van de Porsche parkeerplaats gevuld was met duur spul. Maar ik vind de Historic Grandprix een erg leuk omdat het evenement zo toegankelijk is, je komt overal bij, kan alles zien en met iedereen praten. En dan telkens in de Porsche hospitality neer kunnen strijken voor een hapje en een drankje is dan wel fijn, lekker op een terrasje in de Tarzanbocht. Overigens hebben ze daar volgens mij de vangrail verhoogt voor de F1, waardoor je het daar wel wat minder goed ziet allemaal.

1969 Karmann Coupe "Ossi Blau"

Comment

Nog een paar fotootjes van de Historic Grandprix, geschoten op Fuji C200 35mm film (duurt soms even voor je die binnen hebt 😎):

Name:	016.jpg
Views:	22
Size:	323.1 KB
ID:	86815

Name:	015.jpg
Views:	15
Size:	410.9 KB
ID:	86816

Name:	011.jpg