Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ik lijk wel gek...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik lijk wel gek...

Vrijwel direct nadat ik mijn 912 had gekocht heb ik ook een modelletje (1:43) van het merk High Speed aangeschaft. In glanzend zwart (zoals de 1:1), maar met ook een zwart interieurtje. Al een poosje zinde mij dat niet. Na bijna twee jaar in de vensterbank ging vandaag het stofkapje eraf...

1966 Karmann Coupe

Hahaha. Heel herkenbaar!!
    Ik heb ook een modelletje gemaakt van mijn auto.

Comment

Hahaha. Heel herkenbaar!!
      Ik heb ook een modelletje gemaakt van mijn auto.

Comment

Voor mij zou een ''ombouw'' wat meer voeten in de aarde hebben. Slate Grey verf kopen, steenslag aan de voorkant aanbrengen en een paar extra gaten bij mijn kentekenplaat achter boren.
        Maarrehhhh .......Mooi Mart![8D] Moet je 'm ook niet meteen een beetje verlagen???? En waar is die grill-badge??

Comment

Voor mij zou een ''ombouw'' wat meer voeten in de aarde hebben. Slate Grey verf kopen, steenslag aan de voorkant aanbrengen en een paar extra gaten bij mijn kentekenplaat achter boren.
          Maarrehhhh .......Mooi Mart![8D] Moet je 'm ook niet meteen een beetje verlagen???? En waar is die grill-badge??

Comment

LEUK!!

Ik heb ook zo'n modelletje, alleen zou ik het dus wit moeten schilderen
            en ik was er nog niet over uit of dat wel zo mooi zou worden.

Comment

LEUK!!

Ik heb ook zo'n modelletje, alleen zou ik het dus wit moeten schilderen
              en ik was er nog niet over uit of dat wel zo mooi zou worden.

Comment

Je bent helemaal niet gek!
                Het is nog mooi gelukt ook trouwens. Ik weet precies hoe dit
                is. Ik ben ook al een poosje op zoek naar een "" model van mijn auto".
                Gefeliciteerd,
                Laban[)]

Comment

Je bent helemaal niet gek!
                  Het is nog mooi gelukt ook trouwens. Ik weet precies hoe dit
                  is. Ik ben ook al een poosje op zoek naar een "" model van mijn auto".
                  Gefeliciteerd,
                  Laban[)]

Comment

Onderdelen zijn vaak lastige te krijgen maar hetgeen ik het aller lastigste vind:

Een (mooi) model van een <73 op schaal 1:18.
                    Die zijn er echt niet...

Comment

Onderdelen zijn vaak lastige te krijgen maar hetgeen ik het aller lastigste vind:

Een (mooi) model van een <73 op schaal 1:18.
                      Die zijn er echt niet...

Comment

quote:Originally posted by Laban

Je bent helemaal niet gek! Het is nog mooi gelukt ook trouwens. Ik weet precies hoe dit is. Ik ben ook al een poosje op zoek naar een "" model van mijn auto".Gefeliciteerd,Laban[)]
                        Laban, klopt het dat jouw e-mail adres is gewijzigd? Ik wil je het definitieve programma van de 30ste juni sturen.
                        www.deklassieke912.nl

Comment

quote:Originally posted by Laban

Je bent helemaal niet gek! Het is nog mooi gelukt ook trouwens. Ik weet precies hoe dit is. Ik ben ook al een poosje op zoek naar een "" model van mijn auto".Gefeliciteerd,Laban[)]
                          Laban, klopt het dat jouw e-mail adres is gewijzigd? Ik wil je het definitieve programma van de 30ste juni sturen.
                          www.deklassieke912.nl

Comment

sorry Barwaut, maar hier moet ik ingrijpen. voor mij staat een werkelijk prachtig gedetaileerde 2.4 911s in schaal 1:18. hij is mosgroen met zwart interieur en heeft fuchswielen.de fabrikant is universal hobbies en is made in china maar het vriendje die het model voor mij meebracht had van de verkoper te horen gekregen dat hij deze modellen via de vs bestelde. ze zijn er dus echt, dat wordt zoeken op internet.
                            groet, eric

Comment

sorry Barwaut, maar hier moet ik ingrijpen. voor mij staat een werkelijk prachtig gedetaileerde 2.4 911s in schaal 1:18. hij is mosgroen met zwart interieur en heeft fuchswielen.de fabrikant is universal hobbies en is made in china maar het vriendje die het model voor mij meebracht had van de verkoper te horen gekregen dat hij deze modellen via de vs bestelde. ze zijn er dus echt, dat wordt zoeken op internet.
                              groet, eric

Comment

Working...
                              X