Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nie mehr tanken...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nie mehr tanken...

Weet niet of dit fenomeen al eens is besproken hier, maar kwam het toevallig tegen op het internet. Hoe zal dat klinken?
    912 electric

1966 Karmann Coupe

quote:Originally posted by Roma

Weet niet of dit fenomeen al eens is besproken hier, maar kwam het toevallig tegen op het internet. Hoe zal dat klinken?
    912 electric
    Krijg je er dan een CD of cassette bandje bij om het motor geluid
    te immiteren.
    Leuk voor het milieu maar het oor wil ook wat.

Comment

quote:Originally posted by Roma

912 electric
      Krijg je er dan een CD of cassette bandje bij om het motor geluid
      te immiteren.

Comment

Ja, deze ''912-electric'' is ooit al eens op het forum geweest, Marcel kwam er - geloof ik - mee. Maar dat maakt niet uit, toch?
        Ik weet niet of al die accu's nu uiteindelijk ons milieu minder belasten [xx(], ik denk dat ik voorlopig maar gewoon zo blijf rijden als ik nu doe

Comment

Ja, deze ''912-electric'' is ooit al eens op het forum geweest, Marcel kwam er - geloof ik - mee. Maar dat maakt niet uit, toch?
          Ik weet niet of al die accu's nu uiteindelijk ons milieu minder belasten [xx(], ik denk dat ik voorlopig maar gewoon zo blijf rijden als ik nu doe

Comment

[quoteKrijg je er dan een CD of cassette bandje bij om het motor geluid
            te immiteren.
            [/quote]

Alex, heb jij vroeg nooit met autootjes gespeeld??? Daar zat toch ook geen geluid in? Hoe heb je het toen opgelost? ......... precies! ...........

Comment

[quoteKrijg je er dan een CD of cassette bandje bij om het motor geluid
              te immiteren.
              [/quote]

Alex, heb jij vroeg nooit met autootjes gespeeld??? Daar zat toch ook geen geluid in? Hoe heb je het toen opgelost? ......... precies! ...........

Comment

[/quote]

Als je het zo bekijkt....zit er dan een doekje bij om
                de ramen aan de binnenkant weer droog te maken want als ik
                een auto geluid ga na doen...dan ga ik ervoor he....

Comment

[/quote]

Als je het zo bekijkt....zit er dan een doekje bij om
                  de ramen aan de binnenkant weer droog te maken want als ik
                  een auto geluid ga na doen...dan ga ik ervoor he....

Comment

Voor dit soort speciale gevallen van ''onbedwingbare h20-produktie'' werden er autootjes zonder raampjes geproduceerd. Ongetwijfeld is de ''electric'' ook zonder raampjes leverbaar

Comment

Voor dit soort speciale gevallen van ''onbedwingbare h20-produktie'' werden er autootjes zonder raampjes geproduceerd. Ongetwijfeld is de ''electric'' ook zonder raampjes leverbaar

Comment

Is dit overigens ook de reden dat je voor een TARGA gekozen hebt? [:0][:I][B)]

Comment

Is dit overigens ook de reden dat je voor een TARGA gekozen hebt? [:0][:I][B)]

Comment

Working...
                          X