Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dank jullie wel allemaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dank jullie wel allemaal

Voor ons (ruud-igsc+michel) zit de 912-tijd erop. We nemen komende week afscheid van de laatste herinneringen in de garage en kijken daarna terug naar de foto's van de schitterende tijd welke we hebben mogen beleven met deze machtig mooie auto. Bepaalde toekomstkeuzes (niet fin) hebben ons "gedwongen" om de 912 te verkopen en we zijn er zeker van dat ze in goede handen is terecht gekomen. (ed+marlyn) Mogen we jullie allen bedanken voor de schitterende ritten, gesprekken met andere idolaten/prettig gestoorden en de magnifieke reacties op mijn soms scherpe commentaren op het forum.
    Jongens, wees trots op waar jullie mee mogen rijden en op dit forum.
    Veel veilige en mooie km's gewenst,
    met groet, ruud+michel

Bedankt Ruud! Je mag trouwens ook zonder 912 gewoon blijven reageren op ons forum (jij wel)
    www.deklassieke912.nl

Comment

Bedankt Ruud! Je mag trouwens ook zonder 912 gewoon blijven reageren op ons forum (jij wel)
      www.deklassieke912.nl

Comment

Ha ha,
        Ja Ruud, was altijd heel gezellig.
        We gaan jullie missen...

Comment

Ha ha,
          Ja Ruud, was altijd heel gezellig.
          We gaan jullie missen...

Comment

Ruud + Michel,
            Ja, in het leven moet je keuze's maken en daar zijn dan ook minder prettige bij. Voor mij en Marlyn was het juist een geweldige keus om de Irish Green Sunroof Coupe ([][8D]) van je over te nemen. We hebben sinds nine twelve 2006 (de proefrit), door de datum alleen al kon het niet meer stuk natuurlijk, alleen nog maar genoten van de IGSC.
            Ruud dank voor je zorg en eigenlijk willen we je niet missen op het forum. Wie weet zelfs nog een keertje een bezoek aan een van 912 register.
            Wij zullen goed voor de IGSC zorgen.

Groeten Marlyn en Ed

Comment

Ruud + Michel,
              Ja, in het leven moet je keuze's maken en daar zijn dan ook minder prettige bij. Voor mij en Marlyn was het juist een geweldige keus om de Irish Green Sunroof Coupe ([][8D]) van je over te nemen. We hebben sinds nine twelve 2006 (de proefrit), door de datum alleen al kon het niet meer stuk natuurlijk, alleen nog maar genoten van de IGSC.
              Ruud dank voor je zorg en eigenlijk willen we je niet missen op het forum. Wie weet zelfs nog een keertje een bezoek aan een van 912 register.
              Wij zullen goed voor de IGSC zorgen.

Groeten Marlyn en Ed

Comment

Ruud en Michel,

Zoals een bekend Nederlands zanger vaak over de radio ten gehore bracht: ...... [u]afscheid nemen bestaat niet!</u> .......
                Ik hoop julie dan ook tijdens een meeting (met of zonder 912) of via het forum weer eens tegen te komen.

Comment

Ruud en Michel,

Zoals een bekend Nederlands zanger vaak over de radio ten gehore bracht: ...... [u]afscheid nemen bestaat niet!</u> .......
                  Ik hoop julie dan ook tijdens een meeting (met of zonder 912) of via het forum weer eens tegen te komen.

Comment

Sluit me volledig bij de vorige opmerkingen aan.

Als ik nog een keer met een lege tank langs de weg sta
                    zal ik toch wel weer aan jullie terugdenken

Comment

Sluit me volledig bij de vorige opmerkingen aan.

Als ik nog een keer met een lege tank langs de weg sta
                      zal ik toch wel weer aan jullie terugdenken

Comment

Ruud, je was "vóór mijn tijd" dus ik ken je niet persoonlijk, maar ik heb de mooie IGSC gezien tijdens de meeting in Oosterbeek en kennisgemaakt met de nieuwe eigenaren Ed en Marlyn, en ik denk inderdaad dat de auto in bijzonder goede handen is!
                        912 uit 1966, Henry uit 1967

Comment

Ruud, je was "vóór mijn tijd" dus ik ken je niet persoonlijk, maar ik heb de mooie IGSC gezien tijdens de meeting in Oosterbeek en kennisgemaakt met de nieuwe eigenaren Ed en Marlyn, en ik denk inderdaad dat de auto in bijzonder goede handen is!
                          912 uit 1966, Henry uit 1967

Comment

Bedankt Ruud!

En het ga je goed!

Groetjes van Wim Redert.
                            Groetjes,
                            Wim en Jolanda

Voorheen: Argentinian Racing Blue Porsche 912 SWB 1967

Comment

Bedankt Ruud!

En het ga je goed!

Groetjes van Wim Redert.
                              Groetjes,
                              Wim en Jolanda

Voorheen: Argentinian Racing Blue Porsche 912 SWB 1967

Comment

Working...
                              X