Announcement

Collapse
No announcement yet.

Restauratie in Polen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Restauratie in Polen

Wie oh wie heeft er ervaring mee om zijn Porsche te laten restaureren in Polen.
    Paalman (http://www.luchtgekoeld.nl/) en First Floor (http://www.firstfloor.nl/) adverteren er ook mee. De reis en restauratie daar zijn verzekerd.
    De reden om het daar te laten doen is omdat het in Polen goedkoper zou zijn en de vakmanschap staat daar ook hoog in het vaandel.

Mike

Reactie Webmaster:

Hoi Mike, ik zag op het prikbord van de klassieke Alfa Romeo club een aantal antwwoorden op jouw vraag : http://www.alfaclub.nl/ikonforum/iko...um=6&topic=856, http://62.58.184.18/portalclassic

Kijk ook eens naar : http://home.kabelfoon.nl/~edo/Dodgeproject/index.htm

Groet Marcel.

Mike :: 29 maart 2005 17:24

Thanx Marcel,

Zo te zien lijkt het mij dus geen goed plan om mijn 912 naar Polen te verschepen. Kan misschien wat goedkoper zijn, maar wat vakmanschap betreft weet ik dat zo net nog niet.

Dodge Project :: 30 maart 2005 09:31

Door een link op mijn Nedstatteller, kom ik hier terecht. Geweldig!

Ik heb een website gemaakt omdat ik mijn (nu haken er mensen af) Dodge in Polen wil laten opknappen in Polen. Ik ben wel zo eerlijk om te spreken van opknappen. Niet van restaureren. Een Dodge is geen prachtig en fragiel stuk techniek zoals een oldtimer Porsche of een Alfa Romeo oid. Voor mij is het zeer leerzaam om hier rond te kijken.
    Desalniettemin een tip! Op het moment dat u besluit met uw prachtige auto naar Polen te gaan, stelt u zich dan eerst eens voor een Pool te zijn. In Polen is er altijd gelapt aan auto´s. Als het maar reed. Het is voor de mensen daar dus heel erg wennen, dat iemand uit het Westen zijn/haar spiegel vervangt, als deze gebarsten is.

Je moet dus vooral heel duidelijk zijn. Dat voorkomt teleurstellingen.

Roelf :: 16 mei 2005 12:42

Ik heb een mercedes (W108) 280 s in Polen laten restaureren. Waar vakmanschap. Ik heb qua plaatwerk een bijna nieuwe Benz terug gekregen. Roelf

Ingeborg :: 18 juni 2005 10:08

Ik ben wel benieuwd waar dat dan is in Polen. Wij hebben een Citroen DS, en we zouden heb graag op laten knappen voor iets minder geld dan hier in Nederland.
    www.deklassieke912.nl

hello everybody,

i want to restorate my mercedes benz slc 350 in polen, is there someone who has experians with this? i realy wana know the price too. iam talking about full restoration and the car is in netherlands. so can someone please help me out here. thanks you

best regards

santino

Comment

Tja ik ga er toch eens over nadenken om mijn 912 te laten restaureren in Polen.
      Iemand verder nog ervaringen?

[8D]

Comment

Wat kost het daar globaal?
        www.deklassieke912.nl

Comment

Tja das moeilijk te zeggen, maar heb vernomen dat het erg zou schelen.

Zoiets van hier 24.000 en dan daar 8000.
          Maar ja dat is van horen zeggen natuurlijk.

Comment

Het verschil zit hem natuurlijk in het uurloon. Wat mij niet aanspreekt is dat je geen aanwijzingen kan geven of regelmatig langs kan gaan om de vorderingen te zien ...
            www.deklassieke912.nl

Comment

quote:Originally posted by Marcel

Het verschil zit hem natuurlijk in het uurloon. Wat mij niet aanspreekt is dat je geen aanwijzingen kan geven of regelmatig langs kan gaan om de vorderingen te zien ...
              Ja, dat vind ik ook een groot bezwaar.

Ik zag trouwens wel op de site van Frist Floor dat ze bij het stralen van een 356 alleen de randen hadden gedaan. Dat vond ik wel getuigen van kennis, want het plaatwerk is erg dun en er ontstaan snel deuken. (of ze dit op aanwijzing van de eigenaar hebben gedaan of zelf snappen weet ik niet).
              Porsche 911 | 1968

Comment

Als het weer wat Porsche aangenamer is dan ga ik even langs bij FirstFloor om te zien wat het zou kosten als ik mijn 912 zou laten restaureren in Polen.
                Ik zal hiervan nog wel een verslag doen.

Een groot aantal foto's (ook een 911 een 356) staan op een aparte site van first Foor.
                Ga naar de homepage en daar aanklikken restauratie in Polen.
                Dan helemaal naar onder en op het woord foto's klikken.
                Bij het inloggen zet je neer RESTAURATIE
                FIRSTFLOOR!

vergeet het uitroepteken niet

Comment

Geen hoofdletters gebruiken, dus

restauratie
                  firstfloor!

Comment

Ik ben wel van mening, dat als je een nieuwe bodemplaat nodig hebt niet een stuk plat metaal ervoor in de plaats moet doen. (Porsche 356)

Voor zover ik tot nu toe heb gezien, vind ik het best oke.

Porsche 911 | 1968

Comment

quote:Originally posted by Ronald

Ik ben wel van mening, dat als je een nieuwe bodemplaat nodig hebt niet een stuk plat metaal ervoor in de plaats moet doen. (Porsche 356)
                      Natuuurlijk, heb je groot gelijk in. Waarom denk jje dat er profielen zitten in die delen? Juist,voor de sterkte en dus veiligheid ...
                      www.deklassieke912.nl

Comment

ik heb het bekeken maar ik blijf het gewoon zelf doen daar waag ik de auto's van mijn klanten niet aan

Comment

Working...
                        X