Announcement

Collapse
No announcement yet.

deelname concours

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• deelname concours

lui,
    misschien iets voor die leden van dit forum die erg trots zijn op hun wagentje; er bestaat de mogelijkheid om met twee wagens deel te nemen aan het GTO-HARC concours d' elegance op het HZT evenement op Zandvoort. in principe is deelname mogelijk voor clubautoos maar de klassieke 911/912 club doet niet mee aan dit soort dingen dus bestaat er de mogelijkheid voor onze forumleden. het speelt zich af op 20 mei op het circuit tijdens een groot raceevenement van de HARC. als er belangstelling is, laat het even weten.
    groet, eric

Ik ben wel trots, maar concoursstaat.....euh nee, dat nou ook weer niet. Trouwens, een 912 moet rijden, toch? Niet pronken.
    Wel leuk om naar andere auto's te kijkrn trouwens.
    sigpic NIET LULLEN, NIET POETSEN, MAAR RIJDEN!

Comment

Ik ben wel trots, maar concoursstaat.....euh nee, dat nou ook weer niet. Trouwens, een 912 moet rijden, toch? Niet pronken.
      Wel leuk om naar andere auto's te kijkrn trouwens.
      sigpic NIET LULLEN, NIET POETSEN, MAAR RIJDEN!

Comment

ho, ho,
        misschien ben ik niet voldoende duidelijk geweest; in pricipe kan elke klassieke wagen meedoen aan de verkiezing. waar de en club gaat voor de "concoursstaat" zal een andere vooral originaliteit, ontwerp, technische inovatie enz enz op prijs stellen. daarom zullen de juryleden de wagens op verschillende insteek beoordelen en het totaal van deze verschillende beoordelingen levert de winnaar op; het is dus maar net waar de jury zelf de meeste waardering voor heeft. mijn wagentje heeft een concours gewonnen vanwege de mooie, originele gebruikte staat van de wagen en niet omdat elk schroefsleufje precies naar het noorden wees.
        meedoen dus, je hebt in ieder geval een leuke racedag op het circuit en, als het programma het toestaat waarschijnlijk ook nog een paar rondjes op het circuit.
        groet, eric

Comment

ho, ho,
          misschien ben ik niet voldoende duidelijk geweest; in pricipe kan elke klassieke wagen meedoen aan de verkiezing. waar de en club gaat voor de "concoursstaat" zal een andere vooral originaliteit, ontwerp, technische inovatie enz enz op prijs stellen. daarom zullen de juryleden de wagens op verschillende insteek beoordelen en het totaal van deze verschillende beoordelingen levert de winnaar op; het is dus maar net waar de jury zelf de meeste waardering voor heeft. mijn wagentje heeft een concours gewonnen vanwege de mooie, originele gebruikte staat van de wagen en niet omdat elk schroefsleufje precies naar het noorden wees.
          meedoen dus, je hebt in ieder geval een leuke racedag op het circuit en, als het programma het toestaat waarschijnlijk ook nog een paar rondjes op het circuit.
          groet, eric

Comment

Ik ben er voor! ... dat Ronald's 912 meedoet
            www.deklassieke912.nl

Comment

Ik ben er voor! ... dat Ronald's 912 meedoet
              www.deklassieke912.nl

Comment

Working...
              X