Announcement

Collapse
No announcement yet.

voorbumper afhalen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voorbumper afhalen

Hallo,
    Ik wil graag zelf mijn voorbumper afhalen van een 1969. Wie kan mij een schema tonen of duidelijke aanwijzingen geven hoe en waar ik tewerk moet zonder domme dingen te doen. Ik ben totaal niet technisch, noem mij maar een kluns, vandaar.[:I]
    Met dank
    Marc

De voorbumper zit per kant met een paar bouten en moeren vast. Dit systeem is gemakkelijker als bij de SWB waar de bumper snel doorhangt naar beneden , iets moeilijker af te stellen en te monteren is.
    www.deklassieke912.nl

Comment

De voorbumper zit per kant met een paar bouten en moeren vast. Dit systeem is gemakkelijker als bij de SWB waar de bumper snel doorhangt naar beneden , iets moeilijker af te stellen en te monteren is.
      www.deklassieke912.nl

Comment

hoi Marcel,
        vriendelijk bedankt voor de foto's. Dit maakt het beslist herkenbaarder. Nog een klein vraagje : hoe kom ik bij die schroeven? Vanuit de kofferruimte?
        met dank
        Marc

Comment

hoi Marcel,
          vriendelijk bedankt voor de foto's. Dit maakt het beslist herkenbaarder. Nog een klein vraagje : hoe kom ik bij die schroeven? Vanuit de kofferruimte?
          met dank
          Marc

Comment

Gewoon onder de wagen

Comment

Gewoon onder de wagen

Comment

Bedankt Marcel en Giannivg
                Met jullie sturing is het mij gelukt om zonder ongelukken mijn voorbumper af te halen.
                fijn dat jullie er zijn

dinkymarc

Comment

Bedankt Marcel en Giannivg
                  Met jullie sturing is het mij gelukt om zonder ongelukken mijn voorbumper af te halen.
                  fijn dat jullie er zijn

dinkymarc

Comment

Working...
                  X