Announcement

Collapse
No announcement yet.

Excellence - prijzen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Excellence - prijzen

In het mei-nummer van Excellence staan de prijzen van de 911's over de jaren 2003 t/m heden van verschillende types 911 in verschillende staat. Over deze 4 jaren zijn de prijzen (meer dan) verdubbeld!! Nu de 912-prijzen nog! [)]

Ik weet het Johan, je kan niet alles in de gaten houden ....

Comment

Comment

quote:Originally posted by Barwaut

In sommige landen schijnen bepaalde bladen nu eenmaal een maand later in de winkel te liggen (een ''mei-nummer'' dat in MAART al bij jullie in de winkel ligt t.o.v. datzelfde blad dat pas rond 20 APRIL hier in de winkel ligt ....?). Ik wist dat er ''ergens'' al iets over prijzen geschreven was, maar dat ik nu over hetzelfde begon .....[xx(][xx(][xx(]

Comment

quote:Originally posted by Barwaut

In sommige landen schijnen bepaalde bladen nu eenmaal een maand later in de winkel te liggen (een ''mei-nummer'' dat in MAART al bij jullie in de winkel ligt t.o.v. datzelfde blad dat pas rond 20 APRIL hier in de winkel ligt ....?). Ik wist dat er ''ergens'' al iets over prijzen geschreven was, maar dat ik nu over hetzelfde begon .....[xx(][xx(][xx(]

Comment

Ja, het is grappig dat je het zegt.
            Ik kocht dat nummer inderdaad half maart... Ik heb drie keer op de rand gekeken of er inderdaad 'mei' stond.
            En het april-nummer had ik ook al... heel vreemd...

Comment

Ja, het is grappig dat je het zegt.
              Ik kocht dat nummer inderdaad half maart... Ik heb drie keer op de rand gekeken of er inderdaad 'mei' stond.
              En het april-nummer had ik ook al... heel vreemd...

Comment

Working...
              X