Announcement

Collapse
No announcement yet.

912 Kunst(verjaardags)kalender

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 912 Kunst(verjaardags)kalender

912 vrienden,

Het is dús gelukt om de foto's van het evenement van 14 april jl. op de website te plaatsen (met dank aan Marcel)...
    Ik heb een paar foto's bewerkt tot 'kunst' (vind ik tenminste wel). Als er mensen zijn die dit wel leuk vinden is het wellicht mogelijk voor 2008 een kunstkalender uit te gaan brengen met allemaal 912's. Om het een en ander tijdlozer te maken is het natuurlijk ook mogelijk een verjaardagskalender te maken, eventueel met collages.

De originele foto was een beetje saai. Persoonlijk vind ik deze foto nu wel wat spannender...

Behoorlijk bewogen. De échte liefhebber herkent de Porsche er natuurlijk wél in...

Ja, ook mijn eigen 912 (voorgrond) moest kunstzinnige aanpassingen ondergaan...

Aangezien ik dit leuk vind zou ik best de uitvoering voor mijn rekening willen nemen.

Eigenaren die mooie foto's hebben van hun eigen Porsche kunnen deze e-mailen naar [email protected]
    Ik zal het een en ander verzamelen.

Leuk idee? Reply maar. Geen leuk idee? Reply dan óók maar.

Groeten, Jan van den Broek

Jan,

Ik vind het super.
    Is weer eens wat anders dan altijd weer die 'standaard' foto's.
    Die met die wielrenners vind ik wat minder maar de stijl van die andere twee... [] []

(ik ga donderdag of vrijdag een Canon D30 kopen met die 17-55 F2.8 lens (niet te verwarren met de standaard 18-55).
    Een vriend van ons heeft die hier en dat maakt wel mooie foto's.
    Dus daarna hoop ik een bijdrage te leveren...)

Comment

Jan,

Ik vind het super.
      Is weer eens wat anders dan altijd weer die 'standaard' foto's.
      Die met die wielrenners vind ik wat minder maar de stijl van die andere twee... [] []

(ik ga donderdag of vrijdag een Canon D30 kopen met die 17-55 F2.8 lens (niet te verwarren met de standaard 18-55).
      Een vriend van ons heeft die hier en dat maakt wel mooie foto's.
      Dus daarna hoop ik een bijdrage te leveren...)

Comment

Barwaut,

Dank je. De foto met de wielrenners is verder niet bewerkt, ik vond 'm alleen wel grappig om erbij te zetten.

Een F2.8 is echt goed, super lichtgevoelig! Ik ben benieuwd naar de resultaten. Ik heb zelf nu een Nikon D200, de lens (18-200) die ik nu heb is van Sigma, best goed maar nog niet wat het moet zijn. De bestelde VR18-200 van Nikon was alleen op dit moment nog niet leverbaar, vandaar dat de 'fotowinkel' mij als service zo lang een Sigma heeft meegegeven. Die VR-lens biedt de mogelijkheid tot 4 stops meer uit de hand foto's te laten maken.

Maar stoppen nu, anders wordt het dadelijk nog een 'fotoregister'...

Groeten daar!

Comment

Barwaut,

Dank je. De foto met de wielrenners is verder niet bewerkt, ik vond 'm alleen wel grappig om erbij te zetten.

Een F2.8 is echt goed, super lichtgevoelig! Ik ben benieuwd naar de resultaten. Ik heb zelf nu een Nikon D200, de lens (18-200) die ik nu heb is van Sigma, best goed maar nog niet wat het moet zijn. De bestelde VR18-200 van Nikon was alleen op dit moment nog niet leverbaar, vandaar dat de 'fotowinkel' mij als service zo lang een Sigma heeft meegegeven. Die VR-lens biedt de mogelijkheid tot 4 stops meer uit de hand foto's te laten maken.

Maar stoppen nu, anders wordt het dadelijk nog een 'fotoregister'...

Groeten daar!

Comment

van foto apparaten ken ik niets maar dan ook niets maar lang leve photoshop

jjm ik vind je idee wel iets hebben maar maakl dan wel een verjaardagskalender die gaan langer mee

veel succes

Comment

van foto apparaten ken ik niets maar dan ook niets maar lang leve photoshop

jjm ik vind je idee wel iets hebben maar maakl dan wel een verjaardagskalender die gaan langer mee

veel succes

Comment

Super!! Goed idee van zo'n kalender

Kees

Comment

Super!! Goed idee van zo'n kalender

Kees

Comment

Leuk idee zo'n kalender (wellicht een gewone- en een verjaardagskalender)[8D]. Gelukkig is een ''dikke Nikon of - Canon'' niet echt noodzakelijk om foto's aan te leveren voor bewerking (.......... alhoewel??????[:0])

Comment

Leuk idee zo'n kalender (wellicht een gewone- en een verjaardagskalender)[8D]. Gelukkig is een ''dikke Nikon of - Canon'' niet echt noodzakelijk om foto's aan te leveren voor bewerking (.......... alhoewel??????[:0])

Comment

Jan,

Wat een leuk idee[8D]. Ik liep zelf al een tijdje rond om een foto van mijn 912 op Canvas te laten drukken, maar een kalender (zeker in de stijl die je gebruikt) vind ik zelf minstens even mooi.[8D]

Ik reed een tijd achter je en was al benieuwd hoe de foto's waren geworden die je onder het rijden had gemaakt door simpelweg je camera uit het raam te steken en af te drukken. Die met die wielrenners vind ik zelf top, nog mooier was het als de Porsches iets herkenbaarder waren geweest.

Als ik iets meer tijd heb kijk ik of ik nog wat leuke foto's voor je heb van de 912.

Ronald (die andere Bosschenaar)
                        sigpic NIET LULLEN, NIET POETSEN, MAAR RIJDEN!

Comment

Jan,

Wat een leuk idee[8D]. Ik liep zelf al een tijdje rond om een foto van mijn 912 op Canvas te laten drukken, maar een kalender (zeker in de stijl die je gebruikt) vind ik zelf minstens even mooi.[8D]

Ik reed een tijd achter je en was al benieuwd hoe de foto's waren geworden die je onder het rijden had gemaakt door simpelweg je camera uit het raam te steken en af te drukken. Die met die wielrenners vind ik zelf top, nog mooier was het als de Porsches iets herkenbaarder waren geweest.

Als ik iets meer tijd heb kijk ik of ik nog wat leuke foto's voor je heb van de 912.

Ronald (die andere Bosschenaar)
                          sigpic NIET LULLEN, NIET POETSEN, MAAR RIJDEN!

Comment

Jan, uiteraard doe ik ook mee, zal je foto's sturen t.z.t.
                            www.deklassieke912.nl

Comment

Jan, uiteraard doe ik ook mee, zal je foto's sturen t.z.t.
                              www.deklassieke912.nl

Comment

Working...
                              X