Announcement

Collapse
No announcement yet.

2e paasdag gele 912 gesigaleerd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2e paasdag gele 912 gesigaleerd

Maandag 2e paasdag was ik aan het klussen (straatwerk van de dijk naar onze tuin) tot ik plost een gele 912 (dacht ik) voorbij zag komen [8)].
    Ik zwaaide nog wel (korte broek en wit shirt) en er werd ook terug gezwaaid door de bestuurder [^].
    Wie was dat [?]
    Volgens mij 2 personen erin maar achterin dacht ik ook nog wat te zien.
    Ik woon in de Hoekse Waard en het was op de dijk van Heinenoord richting Puttershoek na het industrie terrein.

Groeten Ed Martens IGSC[^]

Mmmm, ben benieuwd....

Comment

Mmmm, ben benieuwd....

Comment

Hoi Ed,

Die dag was de paasrit van de 911/912 club. Er was 1 (bahama)gele 912 bij. De berijder had een paars shirt aan, de bijrijder wit. Als het 's ochtends vroeg of 's avonds was, kan hij het geweest zijn. De rest van de dag reed hij door de grensstreek van Brabant en Belgie.

Groet!
        sigpic NIET LULLEN, NIET POETSEN, MAAR RIJDEN!

Comment

Hoi Ed,

Die dag was de paasrit van de 911/912 club. Er was 1 (bahama)gele 912 bij. De berijder had een paars shirt aan, de bijrijder wit. Als het 's ochtends vroeg of 's avonds was, kan hij het geweest zijn. De rest van de dag reed hij door de grensstreek van Brabant en Belgie.

Groet!

Comment

Ronald (was het toch [?])
            Nee, het was meer kanarie geel en de kleur die jij bedoelt is meer oker geel. (Bahama Yellow)
            Tevens ben ik geen echte kenner m.b.t. 911 - 912 verschillen in pak weg 3 seconde.
            Ik weet het ik moet nog veel leren en iemand die me de verschillen kan bijbrengen dan hoor ik het graag[^].
            Tot zaterdag.

Groeten Ed

Comment

Ronald (was het toch [?])
              Nee, het was meer kanarie geel en de kleur die jij bedoelt is meer oker geel. (Bahama Yellow)
              Tevens ben ik geen echte kenner m.b.t. 911 - 912 verschillen in pak weg 3 seconde.
              Ik weet het ik moet nog veel leren en iemand die me de verschillen kan bijbrengen dan hoor ik het graag[^].
              Tot zaterdag.

Groeten Ed

Comment

Deze heb ik zelf 2e paasdag gezien, maar dat was een Belg....die was het wellicht niet?

Trouwens, deze was te koop voor 17.000 euro. Missen hier trouwens de sierstrips niet aan de zijkant?

Ronald

Comment

Deze heb ik zelf 2e paasdag gezien, maar dat was een Belg....die was het wellicht niet?

Trouwens, deze was te koop voor 17.000 euro. Missen hier trouwens de sierstrips niet aan de zijkant?

Ronald

Comment

Ronald,
                    Inderdaad deze was het niet er zat een nederlands kenteken op.
                    Helaas we hebben ze niet kunnen traceren blijkt nu na ruim 1 week.
                    De volgende keer beter dacht ik zo[^].
                    Zal dan proberen het kenteken te noteren maar ik ben altijd verrast met zo'n schitterend aanzicht/blik. Ik moet me meer concentreren op wat er op en aan zit zal ik maar zeggen (dit in tegen stelling tot .......)dan op de auto zelf.

Groeten Ed

Comment

Ronald,
                      Inderdaad deze was het niet er zat een nederlands kenteken op.
                      Helaas we hebben ze niet kunnen traceren blijkt nu na ruim 1 week.
                      De volgende keer beter dacht ik zo[^].
                      Zal dan proberen het kenteken te noteren maar ik ben altijd verrast met zo'n schitterend aanzicht/blik. Ik moet me meer concentreren op wat er op en aan zit zal ik maar zeggen (dit in tegen stelling tot .......)dan op de auto zelf.

Groeten Ed

Comment

Working...
                      X