Announcement

Collapse
No announcement yet.

Project nadert z'n voltooing

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Project nadert z'n voltooing

Zoals beloofd zou ik jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen, en zoals de foto's al aangegeven, het schiet al aardig op. Zit nu nog te wachten op de motorsteunen aan het blok, en de kleppendeksels, deze liggen bij de poedercoater en verchromer.
    Binnenkort gaat de motor er weer in, en kunnen we (slik) voor het eerst weer starten!

Gr. Gerard.

sigpic

We kunnen altijd nog de verchroomde motorbeplating gebruiken om hapjes te serveren op de volgende meeting [)] Maar even zonder gekheid, ik ben benieuwd hoe het blokkie straks loopt. Ik vind het knap en gedurfd hoor!
    www.deklassieke912.nl

Comment

We kunnen altijd nog de verchroomde motorbeplating gebruiken om hapjes te serveren op de volgende meeting [)] Maar even zonder gekheid, ik ben benieuwd hoe het blokkie straks loopt. Ik vind het knap en gedurfd hoor!
      www.deklassieke912.nl

Comment

Wel even waarschuwen de volgende keer dat je een zonnebril moet
        dragen [8D]
        bling bling !!

Comment

Wel even waarschuwen de volgende keer dat je een zonnebril moet
          dragen [8D]
          bling bling !!

Comment

Toen de auto nog in Californie stond en eigendom was van Mr Lee Olsen werd de auto als volgt op het 912 registry genoemd: "Lee Olsen California USA, I bet this 912 holds the worlds record for the most chrome engine parts!" Wel grappig. Ik heb nog steeds contact met deze man en zal hem binnenkort eens wat foto's sturen, kan ie zien dat ik z'n auto wel in ere hou. Als de auto weer rijdt en ik eindelijk naar m'n eerste meeting kan gaan, zal ik voor jullie allen lasbrillen uitdelen.
            sigpic

Comment

Toen de auto nog in Californie stond en eigendom was van Mr Lee Olsen werd de auto als volgt op het 912 registry genoemd: "Lee Olsen California USA, I bet this 912 holds the worlds record for the most chrome engine parts!" Wel grappig. Ik heb nog steeds contact met deze man en zal hem binnenkort eens wat foto's sturen, kan ie zien dat ik z'n auto wel in ere hou. Als de auto weer rijdt en ik eindelijk naar m'n eerste meeting kan gaan, zal ik voor jullie allen lasbrillen uitdelen.
              sigpic

Comment

Dit is wat je noemt een; Xtreme makeover! wat een klus, maar je hebt wel eer van je werk. Wordt heel spannend als je hem straks voor de eerste keer start. Succes verder.

Comment

Dit is wat je noemt een; Xtreme makeover! wat een klus, maar je hebt wel eer van je werk. Wordt heel spannend als je hem straks voor de eerste keer start. Succes verder.

Comment

Working...
                  X