Announcement

Collapse
No announcement yet.

Afdekplaat ventilator

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afdekplaat ventilator

Kan iemand mij vertellen waar nummer 54 op de foto voor dient ? Er zitten allemaal gaten in de achterzijde van de ventilator die vervolgens door de ring weer worden afgedekt ?
    Ik heb alles op volgorde op foto staan, en bij mij is deze ring anders gemonteerd geweest ? De ring lijkt er ook iets anders uit te zien dan de tekening ?

sigpic

Bij deze nog even een duidelijker foto.....

sigpic

Comment

Bij deze nog even een duidelijker foto.....

sigpic

Comment

Weet niemand dit ? Bij mij zat de ring aan de buitenkant, en dekte de gaten dus af. Dit heeft waarschijnlijk jaren zo gezeten. Nu ik de zaak weer opbouw zoals op het plaatje slijt de ventilator aan in het ventilatorhuis. Iemand dit eerder meegemaakt ?
        sigpic

Comment

Weet niemand dit ? Bij mij zat de ring aan de buitenkant, en dekte de gaten dus af. Dit heeft waarschijnlijk jaren zo gezeten. Nu ik de zaak weer opbouw zoals op het plaatje slijt de ventilator aan in het ventilatorhuis. Iemand dit eerder meegemaakt ?
          sigpic

Comment

Duidelijk niemand dus.
            Bel Kraan Porsche eens

Comment

Duidelijk niemand dus.
              Bel Kraan Porsche eens

Comment

Naar mijn gevoel heeft het met het klimaat te maken waar de wagen rijd,is zomaar een hersenspinsel bij een warm klimaat zou ik het wel gebruiken en bij een koud klimaat niet ? [:I]

Comment

Naar mijn gevoel heeft het met het klimaat te maken waar de wagen rijd,is zomaar een hersenspinsel bij een warm klimaat zou ik het wel gebruiken en bij een koud klimaat niet ? [:I]

Comment

Wel de pakking tussen nr 61 en het ventilatorhuis gemonteerd?

Comment

Wel de pakking tussen nr 61 en het ventilatorhuis gemonteerd?

Comment

Aha! dat is een goeie, ik had zelf ook al gedacht om als laatste redmiddel de ventilator verder naar binnen te brengen dmv opvulling.
                        Er moet dus een pakking tussen, alleen deze staat niet op de tekening ? Ik heb ook nog een beetje rondgekeken op internet en vond daar een foto waar de ring ook aan de buitenzijde gemonteerd was, mijn auto heeft altijd in Texas en daarna Californie rondgetufd. Het zou inderdaad wel eens iets met de temperatuur te maken kunnen hebben.
                        sigpic

Comment

Ik zou het ook nog even vragen op het 912bbs.org. Er is daar altijd iemand die antwoord weet ...
                          www.deklassieke912.nl

Comment

Pakking nr 60 op tekening? ps volgens het onderdelenboek zijn er 2 type ringen een voor de 350 en een voor de 420 w dynamo! mischien in het verleden eens gewisseld? sterkte ermee!!!!

Comment

Working...
                            X