Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stand "gap" van zuigerveren tov pijl op zuiger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stand "gap" van zuigerveren tov pijl op zuiger

    Ik lees in mijn 912 handboek dat alle zuigerveren er op een bepaalde manier in moeten, bv: als de pijl op de zuiger naar het vliegwiel wijst, moet de gleuf in de olieschraapveer naar onderen wijzen. Zo moeten de compressieveren er ook op een bepaalde manier in.
    Ik heb echter 1 compressieveer meer, dan in het boek staat aangegeven. Dus 3 compressieveren en 1 olieschraapveer. Weet iemand hoe in dit geval de zuigerveer "gaps" moeten staan ?
    Om verwarring te voorkomen zou een afbeelding helemaal geweldig zijn.

    Gr. Gerard
    sigpic

  • #2
    De opening van de olieschraap veer zou naar boven moeten. Verder de andere verdelen over de omtrek. dus 120 graden verdraaien.

    Comment


    • #3
      De opening van de olieschraap veer zou naar boven moeten. Verder de andere verdelen over de omtrek. dus 120 graden verdraaien.

      Comment


      • #4
        Gelukkig, goed gedaan dus, ik heb 2 cilinders er al weer op zitten, ik had ze inderdaad verdeeld over de omtrek.
        Dank voor de info.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Gelukkig, goed gedaan dus, ik heb 2 cilinders er al weer op zitten, ik had ze inderdaad verdeeld over de omtrek.
          Dank voor de info.
          sigpic

          Comment

          Working...
          X