Announcement

Collapse
No announcement yet.

verbruik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verbruik

Hallo,
    weet mij iemand te vertellen hoeveel een 912 ongeveer verbruikt. Ik heb me laten wijsmaken(?) dat deze wagens werkelijk "zuipen"????
    met dank
    marc

Reken tussen de 1 op 9 en 1 op 11. Dit is trouwens m'n 200 ste post. Hierbij wens ik mezelf een welkom als "member".

Comment

Reken tussen de 1 op 9 en 1 op 11. Dit is trouwens m'n 200 ste post. Hierbij wens ik mezelf een welkom als "member".

Comment

hoi Marc,
        tijdens de vakantie naar noord spanje en kris kras door frankrijk verbruikte ons wagentje tussen de 1 op 11 in de bergen en tot 1 op 13 door het glooiende franse land. alleen bij echte race en rospartijen (daar zijn onze autootjes niet echt voor maar ze kunnen het wel) kom ik in de buurt van de 1 op 10 maar nooit eronder.
        groet, eric

Comment

hoi Marc,
          tijdens de vakantie naar noord spanje en kris kras door frankrijk verbruikte ons wagentje tussen de 1 op 11 in de bergen en tot 1 op 13 door het glooiende franse land. alleen bij echte race en rospartijen (daar zijn onze autootjes niet echt voor maar ze kunnen het wel) kom ik in de buurt van de 1 op 10 maar nooit eronder.
          groet, eric

Comment

giannivg bij deze proficiat

Comment

giannivg bij deze proficiat

Comment

He Marc , ik heb op vakantie richting en door de Franse Alpen ook het verbruik bijgehouden en kwam ook op ongeveer 1:10 uit. Daarbij reed de 912 achteraf gezien ook nog maar op 3 cylinders dus het kan inderdaad zuiniger...
                Groeten David
                Gr. David
                \'67 rules

Comment

He Marc , ik heb op vakantie richting en door de Franse Alpen ook het verbruik bijgehouden en kwam ook op ongeveer 1:10 uit. Daarbij reed de 912 achteraf gezien ook nog maar op 3 cylinders dus het kan inderdaad zuiniger...
                  Groeten David
                  Gr. David
                  \'67 rules

Comment

Working...
                  X