Announcement

Collapse
No announcement yet.

Verschepen van Amerika naar Nederland

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verschepen van Amerika naar Nederland

Wie heeft de meeste ervaring of ervaring met het verschepen van auto's vanuit Amerika naar Nederland en weet de beste cq goedkoopste vervoerder en wat komt er allemaal bij kijken papierhandel duane etc

En hoe weet men aan de andere kant van de plas waar de auto heen moet ja Rotterdam maar duwen ze de wagen zomaar in een container met een sticker erop " Nederland".

Met deze vragen stoeien veel mensen en daarom blijft het importeren een grijs gebied voor velen wie zet dit even punt voor punt neer

Roma, weet vast een goede expediteur
    Porsche 911 | 1968

Comment

Roma, weet vast een goede expediteur
      Porsche 911 | 1968

Comment

Ik kan je het volgende bedrijf aanbevelen;

Heeft voor mij een auto verscheept met alles d'r op en d'r an.
        Uitstekende service, vragen naar Frank Krul

Comment

Ik kan je het volgende bedrijf aanbevelen;

Heeft voor mij een auto verscheept met alles d'r op en d'r an.
          Uitstekende service, vragen naar Frank Krul

Comment

Het is zo simpel dat de meeste mensen het niet begrijpen...

De auto wordt inderdaad gewoon in de container gezet, papierwerk is een fluitje van een cent en ophalen in Rotterdam stelt ook niets voor. Het enige dat je nodig hebt is redelijk betrouwbare verscheper. Maar zowel Mart, als ik, als Johan en waarschijnlijk Henk hebben allemaal een andere gehad en dat is allemaal vlotjes verlopen.

Het enige wat je nodig hebt is een beetje geduld. Het duurt gewoon even voordat een auto de boot op kan en dat die boot vertrekt.

Comment

Het is zo simpel dat de meeste mensen het niet begrijpen...

De auto wordt inderdaad gewoon in de container gezet, papierwerk is een fluitje van een cent en ophalen in Rotterdam stelt ook niets voor. Het enige dat je nodig hebt is redelijk betrouwbare verscheper. Maar zowel Mart, als ik, als Johan en waarschijnlijk Henk hebben allemaal een andere gehad en dat is allemaal vlotjes verlopen.

Het enige wat je nodig hebt is een beetje geduld. Het duurt gewoon even voordat een auto de boot op kan en dat die boot vertrekt.

Comment

Het makkelijkst is een ervaren Nederlandse transporteur in te schakelen. Deze werken meestal nauw samen met/hebben hun eigen agenten in de VS. Een voordeel is dat je gewoon een Nederlands aanspreekpunt hebt. In prijs scheelt het ook niet of nauwelijks.
                Bepalend is natuurlijk de plek waar de auto zich bevindt in de VS. Hij moet uiteindelijk naar een geschikte uitvoerhaven.
                (Mijn 912 moest bijv. eerst vanuit Pittsburgh per trailer naar New York worden vervoerd alwaar hij de container in ging.)
                Ik (en volgens mij Johan ook...) heb goede ervaringen met Ronex in Ridderkerk.
                Ronex.com is available for purchase. Get in touch to discuss the possibilities!

1966 Karmann Coupe

Comment

Het makkelijkst is een ervaren Nederlandse transporteur in te schakelen. Deze werken meestal nauw samen met/hebben hun eigen agenten in de VS. Een voordeel is dat je gewoon een Nederlands aanspreekpunt hebt. In prijs scheelt het ook niet of nauwelijks.
                  Bepalend is natuurlijk de plek waar de auto zich bevindt in de VS. Hij moet uiteindelijk naar een geschikte uitvoerhaven.
                  (Mijn 912 moest bijv. eerst vanuit Pittsburgh per trailer naar New York worden vervoerd alwaar hij de container in ging.)
                  Ronex.com is available for purchase. Get in touch to discuss the possibilities!

1966 Karmann Coupe

Comment

Klopt helemaal, Frank heeft inmiddels zo'n netwerk dat hij elke week een container (soms twee) per week laat overvaren, hij voorziet heel Europa van auto's. Bij mijn auto zat een auto die naar Spanje ging, en hij had een Porsche staan die naar Oostenrijk moest. Ik had de mijne in 'no time', ook het transport over land van North Carolina naar New Jersey was snel en goed geregeld. Via internet vind je veel vervoerders, je kunt dus verschillende offertes vragen.

Comment

Klopt helemaal, Frank heeft inmiddels zo'n netwerk dat hij elke week een container (soms twee) per week laat overvaren, hij voorziet heel Europa van auto's. Bij mijn auto zat een auto die naar Spanje ging, en hij had een Porsche staan die naar Oostenrijk moest. Ik had de mijne in 'no time', ook het transport over land van North Carolina naar New Jersey was snel en goed geregeld. Via internet vind je veel vervoerders, je kunt dus verschillende offertes vragen.

Comment

quote:Originally posted by Roma

Klopt helemaal, ook ik heb zeer goede ervaring met RONEX!! Een telefoontje is voldoende, voor de rest wordt alles keurig geregeld, je wordt netjes op de hoogte gehouden en op alle vragen krijg je heel snel antwoord.
                        Voor de rest is het, zoals Barwaut hierboven al schreef, een kwestie van een beetje geduld.

RONEX - Bud Neelman : 0180 - 485 900

(NB. ik heb geen aandelen in RONEX, hoor )

Comment

quote:Originally posted by Roma

Klopt helemaal, ook ik heb zeer goede ervaring met RONEX!! Een telefoontje is voldoende, voor de rest wordt alles keurig geregeld, je wordt netjes op de hoogte gehouden en op alle vragen krijg je heel snel antwoord.
                          Voor de rest is het, zoals Barwaut hierboven al schreef, een kwestie van een beetje geduld.

RONEX - Bud Neelman : 0180 - 485 900

(NB. ik heb geen aandelen in RONEX, hoor )

Comment

Als je een auto wilt aanschaffen via een handelaar, dan hebben zij vaak bedrijven waar ze al een tijdje mee samenwerken. Ze hebben dan vaak de voorkeur dat je alles met hen regeld om te voorkomen dat er dingen mis gaan. Er worden namelijk van alke stap foto's genomen zodat de diverse partijden kunnen bewijzen dat zij hun deel van het proces gedaan hebben zonder schade aan de auto te veroorzaken. Voor 2% van de aankoopwaarde kun je de auto ook verzekeren tegen transportschade of verlies. (tsja..het zal maar weer gaan stormen.... :-)

Als de auto uit de buurt van LA moet komen, kun je ook contact opnemen met:
                            Chris Ortiz
                            CFR LINE
                            18408 Laurel Park Road
                            Rancho Dominguez, CA 90220
                            tel: 310 223 0474 xnt: 109
                            cell: 310 863 4444
                            fax: 310 223 0477
                            email: [email protected]
                            internet: www.cfrline.com

Zij doen lokaal in NL weer zaken met:
                            Marlog Car Handling
                            Smoorstraat 24
                            4705 AA Roosendaal
                            The Netherlands
                            Tel +31 (0)165-305060
                            Fax +31 (0)165-305066

Je kunt ook alles vanuit hier laten regelen door Marlog.
                            ----------------------------------------------------------
                            911 Targa 2.2T - Volledig gerestaureerd
                            Omdat ik een hekel heb aan roest ;-)

Comment

Als je een auto wilt aanschaffen via een handelaar, dan hebben zij vaak bedrijven waar ze al een tijdje mee samenwerken. Ze hebben dan vaak de voorkeur dat je alles met hen regeld om te voorkomen dat er dingen mis gaan. Er worden namelijk van alke stap foto's genomen zodat de diverse partijden kunnen bewijzen dat zij hun deel van het proces gedaan hebben zonder schade aan de auto te veroorzaken. Voor 2% van de aankoopwaarde kun je de auto ook verzekeren tegen transportschade of verlies. (tsja..het zal maar weer gaan stormen.... :-)

Als de auto uit de buurt van LA moet komen, kun je ook contact opnemen met:
                              Chris Ortiz
                              CFR LINE
                              18408 Laurel Park Road
                              Rancho Dominguez, CA 90220
                              tel: 310 223 0474 xnt: 109
                              cell: 310 863 4444
                              fax: 310 223 0477
                              internet: www.cfrline.com

Zij doen lokaal in NL weer zaken met:
                              Marlog Car Handling
                              Smoorstraat 24
                              4705 AA Roosendaal
                              The Netherlands
                              Tel +31 (0)165-305060
                              Fax +31 (0)165-305066

Je kunt ook alles vanuit hier laten regelen door Marlog.
                              ----------------------------------------------------------
                              911 Targa 2.2T - Volledig gerestaureerd
                              Omdat ik een hekel heb aan roest ;-)

Comment

Working...
                              X