Announcement

Collapse
No announcement yet.

HELP 912 chassis en motor nummers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HELP 912 chassis en motor nummers

Hallo,

HELP

ik ga morgen kijken voor een 912 van 1966.
    Er zit een 2 liter motor in : volgens de verkoper was dit een optie toendertijd????? IS DIT ZO?

Wie kan mij de motornummers en de chassisnummers meedelen van een 912 uit 1966

MET DANK

MARC

Graag ook een mailtje naar [email protected] want voor mij is een forum NIEUW en ik vind mijn weg nog niet. Dank hiervoor

Naar mijn weten ABSOLUUT NIET

Comment

Naar mijn weten ABSOLUUT NIET

Comment

Inderdaad, de 912 heeft alleen een 1600 cc motor gehad (van 1965 t/m 1969)De 912E van 1976 had wél een (VW) 2 ltr. motor. Chassis- en motornummers kun je controleren op DEZE SITE
        www.deklassieke912.nl

Comment

Inderdaad, de 912 heeft alleen een 1600 cc motor gehad (van 1965 t/m 1969)De 912E van 1976 had wél een (VW) 2 ltr. motor. Chassis- en motornummers kun je controleren op DEZE SITE
          www.deklassieke912.nl

Comment

quote:Originally posted by Marcel

In 1966 zeker geen 2.0 liter motor!! 4 cylinders met in totaal 1600 cc.....

Comment

quote:Originally posted by Marcel

In 1966 zeker geen 2.0 liter motor!! 4 cylinders met in totaal 1600 cc.....

Comment

Hallo,
                dank voor jullie info.
                Stel dat er een 2 liter van een 911 inzit, kan die wagen dan wettelijk ingeschreven worden en mag hij dan de weg op??? Die verkoper vraagt 8500 euro; die prijs ligt me wel. De wagen staat voor de rest netjes en vijf jaar terug herspoten. Het chassisnummer zou 461142 zijn. IS DIT DAN OOK VERDACHT of kan dit kloppen voor een 912 uit 1966????
                met dank op voorhand.
                Marc uit België

Comment

Hallo,
                  dank voor jullie info.
                  Stel dat er een 2 liter van een 911 inzit, kan die wagen dan wettelijk ingeschreven worden en mag hij dan de weg op??? Die verkoper vraagt 8500 euro; die prijs ligt me wel. De wagen staat voor de rest netjes en vijf jaar terug herspoten. Het chassisnummer zou 461142 zijn. IS DIT DAN OOK VERDACHT of kan dit kloppen voor een 912 uit 1966????
                  met dank op voorhand.
                  Marc uit België

Comment

nog vergeten : dit is de beschrijving die de verkoper geeft in Frans :
                    2OOO cc motor met vijf versnellingen (wat inversés betekent weet ik niet) en dashboard met vijf cadrans. Wat denken jullie????

PORSCHE 912 DE 1966

Voiture en très bon état.

Roule parfaitement bien.

Moteur 2000 cc.

Boîte de vitesse à 5 rapports inversés (Porsche).

Jantes gazburner d'époque (possède également les 4 jantes d'origine).

Tableau de bord à 5 cadrans.

Comment

nog vergeten : dit is de beschrijving die de verkoper geeft in Frans :
                      2OOO cc motor met vijf versnellingen (wat inversés betekent weet ik niet) en dashboard met vijf cadrans. Wat denken jullie????

PORSCHE 912 DE 1966

Voiture en très bon état.

Roule parfaitement bien.

Moteur 2000 cc.

Boîte de vitesse à 5 rapports inversés (Porsche).

Jantes gazburner d'époque (possède également les 4 jantes d'origine).

Tableau de bord à 5 cadrans.

Comment

Een dashboard met 5 klokken neem ik aan.

Comment

Een dashboard met 5 klokken neem ik aan.

Comment

dank voor jullie hulp.
                            Nu begin ik serieus te twijfelen om die aankoop te doen. De 2000 cc motor zou volgens de verkoper een 4 cylinder van 122 pk zijn; kan dit dan een porsche motor zijn of een vw motor of geen van beiden?
                            Wat vinden jullie van dit aanbod?
                            mvg
                            Marc

Comment

dank voor jullie hulp.
                              Nu begin ik serieus te twijfelen om die aankoop te doen. De 2000 cc motor zou volgens de verkoper een 4 cylinder van 122 pk zijn; kan dit dan een porsche motor zijn of een vw motor of geen van beiden?
                              Wat vinden jullie van dit aanbod?
                              mvg
                              Marc

Comment

Working...
                              X