Announcement

Collapse
No announcement yet.

Project benzinepomp...deel 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Project benzinepomp...deel 2

Benzinepomp is ook gereed, even weer schoonmaken met wat thinner en daarna een nachtje in de diesel heeft wederom wonderen gedaan.
    Ik was van plan het membraam te vervangen maar deze ziet er nog perfect uit en is dus blijven zitten.
    Binnenkort de dynamo, dit zal echter wel wat meer werk zijn.

sigpic

blinkt mooi moet ik zeggen veel succes met de rest van de wagen

Comment

blinkt mooi moet ik zeggen veel succes met de rest van de wagen

Comment

vraagje :
        gooi je het ding gewoon in zen gehele in de thinner en diesel of haal je het eerst volledig uitelkaar ( misschien domme vraag maar ben volleeeeedige leek op motorisch gebied)
        als ik in mei men porsche eidelijk heb zou ik ook wel willen beginnen met het opkuisen van de motor maar heb totaal geen ervaring op dit gebied dus tips tips en nog eens tips zijn meer dan welkom

Comment

vraagje :
          gooi je het ding gewoon in zen gehele in de thinner en diesel of haal je het eerst volledig uitelkaar ( misschien domme vraag maar ben volleeeeedige leek op motorisch gebied)
          als ik in mei men porsche eidelijk heb zou ik ook wel willen beginnen met het opkuisen van de motor maar heb totaal geen ervaring op dit gebied dus tips tips en nog eens tips zijn meer dan welkom

Comment

quote:Originally posted by gilles

vraagje :
            Waarom opkuisen?? Het is de binnenkantvan de motor die het rijplezier geeft. Dus als je toch iets wilt doen, (en je hebt nog wat geld over....) Motor onder de auto vandaan halen, en uit elkaar halen.....

Comment

quote:Originally posted by gilles

vraagje :
              Waarom opkuisen?? Het is de binnenkantvan de motor die het rijplezier geeft. Dus als je toch iets wilt doen, (en je hebt nog wat geld over....) Motor onder de auto vandaan halen, en uit elkaar halen.....

Comment

Kees,
                Het oog wil natuurlijk ook wat. Voor velen is de verpakking even belangrijk als de inhoud.

Comment

Kees,
                  Het oog wil natuurlijk ook wat. Voor velen is de verpakking even belangrijk als de inhoud.

Comment

met opkuisen bedoel ik ook vervangen wat aan vervanging toe is (als het financieel mogelijk is natuurlijk) maar idd het oog wil zeker wat. maar zolang het klokje niet goed zou tikken zal het oog wel wachten

Comment

met opkuisen bedoel ik ook vervangen wat aan vervanging toe is (als het financieel mogelijk is natuurlijk) maar idd het oog wil zeker wat. maar zolang het klokje niet goed zou tikken zal het oog wel wachten

Comment

Working...
                      X