Announcement

Collapse
No announcement yet.

Project benzinepomp...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Project benzinepomp...

Vandaag heb ik de benzinepomp verwijderd, morgen haal ik hem verder uit elkaar en plaats dan nieuwe pakkingen, membraam e.d. Als de pomp verder uit elkaar genomen is zal ik ook weer wat foto's maken.

sigpic

is het membraam stuk dan ?[?]

Comment

is het membraam stuk dan ?[?]

Comment

Succes Gerard, ik mis de fiberpakking tussen de pomp en het blok ...
        Even een paar plaatjes:

www.deklassieke912.nl

Comment

Succes Gerard, ik mis de fiberpakking tussen de pomp en het blok ...
          Even een paar plaatjes:

www.deklassieke912.nl

Comment

Nee, het membraam is niet stuk ,maar nu ik de boel toch open heb kan ik hem beter vervangen. Op de eerste foto zie je de ring nog zitten...
            sigpic

Comment

Nee, het membraam is niet stuk ,maar nu ik de boel toch open heb kan ik hem beter vervangen. Op de eerste foto zie je de ring nog zitten...
              sigpic

Comment

Marcel, volgens mij en ik heb het in november nagevraagd bij CPR omdat ik ook mijn pomp onder handen heb genomen, zit er geen pakking tussen pomp en blok.
                Alleen de rubber O-ring...

Comment

Marcel, volgens mij en ik heb het in november nagevraagd bij CPR omdat ik ook mijn pomp onder handen heb genomen, zit er geen pakking tussen pomp en blok.
                  Alleen de rubber O-ring...

Comment

quote:Originally posted by Barwaut

Marcel, volgens mij en ik heb het in november nagevraagd bij CPR omdat ik ook mijn pomp onder handen heb genomen, zit er geen pakking tussen pomp en blok. Alleen de rubber O-ring...
                    Ik bedoel nummer 2:

Dat is een fiber isolatie stuk. Het schijnt nog van belang te zijn dat die fiberpakking niet te dik is. De uitslag van de benzinepomomp wordt dan niet maximaal, waardoor de benzinedruk op hogere toeren niet voldoende is. Dit laatste heb ik op een 356 forum gelezen.

Gerard, hij is inderdaad wel te zien op jouw eerste foto:

www.deklassieke912.nl

Comment

quote:Originally posted by Barwaut

Marcel, volgens mij en ik heb het in november nagevraagd bij CPR omdat ik ook mijn pomp onder handen heb genomen, zit er geen pakking tussen pomp en blok. Alleen de rubber O-ring...
                      Ik bedoel nummer 2:

Dat is een fiber isolatie stuk. Het schijnt nog van belang te zijn dat die fiberpakking niet te dik is. De uitslag van de benzinepomomp wordt dan niet maximaal, waardoor de benzinedruk op hogere toeren niet voldoende is. Dit laatste heb ik op een 356 forum gelezen.

Gerard, hij is inderdaad wel te zien op jouw eerste foto:

www.deklassieke912.nl

Comment

hoi Gerard,
                        nu je de pomp toch uit elkaar hebt liggen is het de moeite om even te kijken of de deksel en het huis nog strak op elkaar liggen. door het strak aandraaien van de schroeven om de deksel te bevestigen wil die nog wel eens vervormen met als gevolg dat er lekkage kan ontstaan. als er ruimte is tussen de deksel en het huis, vooral het stuk tussen twee schroefgaten in, dan is het een kleine moeite om de deksel voor montage even te vlakken zodat alles weer strak op elkaar past.
                        succes, eric

Comment

hoi Gerard,
                          nu je de pomp toch uit elkaar hebt liggen is het de moeite om even te kijken of de deksel en het huis nog strak op elkaar liggen. door het strak aandraaien van de schroeven om de deksel te bevestigen wil die nog wel eens vervormen met als gevolg dat er lekkage kan ontstaan. als er ruimte is tussen de deksel en het huis, vooral het stuk tussen twee schroefgaten in, dan is het een kleine moeite om de deksel voor montage even te vlakken zodat alles weer strak op elkaar past.
                          succes, eric

Comment

Vreemde zaak.
                            Wie heeft er allemaal zo'n isolatiepakking?

Comment

Vreemde zaak.
                              Wie heeft er allemaal zo'n isolatiepakking?

Comment

Working...
                              X