Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wieldopembleemprobleem.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wieldopembleemprobleem.

Bleek gisteren het geƫmailleerde embleem van een wieldop te hebben verloren. Gelukkig net in de buurt van de stalling, dus een oplettende buurman bracht het terug. Maar omdat er waarschijnlijk al overheen was gereden helaas wel flink beschadigd. Het lijkt alsof het embleem aan de achterzijde bij de drie aan de wieldop 'geborgde' bevestigingspunten zomaar heeft losgelaten. Herkent iemand dit probleem?

1966 Karmann Coupe

Vervelend,

Goed dat je het zegt want ik heb dezelfde doppen op de Targa.
    Zal eens kijken hoe het er mee staat hier.

Maar er zijn er genoeg te krijgen alleen weer wat kosten en werk...

Comment

Vervelend,

Goed dat je het zegt want ik heb dezelfde doppen op de Targa.
      Zal eens kijken hoe het er mee staat hier.

Comment

quote:[i]Originally posted by Barwaut

Wieldopembleem
        Ja, ze worden zelfs weer nieuw geleverd, als ik de mannen van Automotion mag geloven zelfs door PORSCHE zelf. En de prijs mag er natuurlijk wel (weer) zijn.
        Tevens interessant is dat het 'oranjerode' embleem voor op de voorklep ook wordt geleverd en dan weer wel voor een stuk redelijkere prijs dan die torenhoge Ebay-prijzen (waarbij de 'gerestaureerde' Nieuw-Zeelandse versies de kroon spannen).

Frontembleem

1966 Karmann Coupe

Comment

quote:[i]Originally posted by Barwaut

Wieldopembleem
          Ja, ze worden zelfs weer nieuw geleverd, als ik de mannen van Automotion mag geloven zelfs door PORSCHE zelf. En de prijs mag er natuurlijk wel (weer) zijn.
          Tevens interessant is dat het 'oranjerode' embleem voor op de voorklep ook wordt geleverd en dan weer wel voor een stuk redelijkere prijs dan die torenhoge Ebay-prijzen (waarbij de 'gerestaureerde' Nieuw-Zeelandse versies de kroon spannen).

Frontembleem

1966 Karmann Coupe

Comment

Ik heb eventueel nog wel een "orange bar" embleempje (met of zonder wieldop) voor je liggen. 2e hands, maar in perfecte staat. Deze emblemen zijn nieuw niet meer te krijgen. De latere - met "bordeaux rood" - wƩl (zoals te zien op jouw eigen fotootje),

Geheel metalen emblemen (verchroomd, zonder verf) zijn soms ook nog wel nieuw te verkrijgen, hier heb ik eventueel ook nog 5 stuks van liggen (nieuw)...
            www.deklassieke912.nl

Comment

Ik heb eventueel nog wel een "orange bar" embleempje (met of zonder wieldop) voor je liggen. 2e hands, maar in perfecte staat. Deze emblemen zijn nieuw niet meer te krijgen. De latere - met "bordeaux rood" - wƩl (zoals te zien op jouw eigen fotootje),

Geheel metalen emblemen (verchroomd, zonder verf) zijn soms ook nog wel nieuw te verkrijgen, hier heb ik eventueel ook nog 5 stuks van liggen (nieuw)...
              www.deklassieke912.nl

Comment

quote:Originally posted by Marcel

Ik heb eventueel nog wel een "orange bar" embleempje (met of zonder wieldop) voor je liggen. 2e hands, maar in perfecte staat.
                Nou Marcel, ik hou me graag aanbevolen.

1966 Karmann Coupe

Comment

Ik heb eventueel nog wel een "orange bar" embleempje (met of zonder wieldop) voor je liggen. 2e hands, maar in perfecte staat.
                  Nou Marcel, ik hou me graag aanbevolen.

1966 Karmann Coupe

Comment

Is goed. Ik kan je morgen een fotootje sturen van het embleempje. Zo te zien hebben de gesoldeerde pootjes het begeven ... Heb dat nog niet eerder gezien.
                    www.deklassieke912.nl

Comment

Is goed. Ik kan je morgen een fotootje sturen van het embleempje. Zo te zien hebben de gesoldeerde pootjes het begeven ... Heb dat nog niet eerder gezien.
                      www.deklassieke912.nl

Comment

Zo te zien hebben de gesoldeerde pootjes het begeven ... Heb dat nog niet eerder gezien.
                        Meen op het 356-forum ook al eens een soortgelijk geval voorbij te hebben zien komen.

1966 Karmann Coupe

Comment

Zo te zien hebben de gesoldeerde pootjes het begeven ... Heb dat nog niet eerder gezien.
                          Meen op het 356-forum ook al eens een soortgelijk geval voorbij te hebben zien komen.

1966 Karmann Coupe

Comment

Ze zijn onderweg Mart!

www.deklassieke912.nl

Comment

Ze zijn onderweg Mart!

www.deklassieke912.nl

Comment

Working...
                              X