Announcement

Collapse
No announcement yet.

Terug van stralen en poedercoaten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Terug van stralen en poedercoaten

Inmiddels heb ik al diverse onderdelen terug ontvangen van het stralen en poedercoaten. Alles ziet er weer als nieuw uit.
    De warmtewisselaars gaan bij de eerste start nog wel wat rook produceren denk ik....
    De motor heb ik er nog steeds niet uit (geen tijd voor gehad)
    Zodra ik verder ga volgen er weer meer foto's.
    Ik zal proberen om van het hele uitbouwen, schoonmaken, vervangen, repareren verslag uit te brengen.

sigpic

Mooi hoor!
    www.deklassieke912.nl

Comment

Mooi hoor!
      www.deklassieke912.nl

Comment

ziet er goed uit

Comment

ziet er goed uit

Comment

wie neu

Comment

wie neu

Comment

Ziet er zeker strak uit Gerako...
                Wat ik me afvraag. Je schrijft dat je de warmtewisselaars (de kleppen die open en dicht gaan mbt de verwarmingspook) hebt gecoat zonder de motor eruit gehaald te hebben. Hoe krijg je die eruit zonder de motor eruit te halen?? En de flappen in de warmtewisselaar, moeten die allebei helemaal dicht kunnen. De verticale staat bij namelijk nog 1 cm open als de horizontale gesloten is...
                Gr. David
                \'67 rules

Comment

Ziet er zeker strak uit Gerako...
                  Wat ik me afvraag. Je schrijft dat je de warmtewisselaars (de kleppen die open en dicht gaan mbt de verwarmingspook) hebt gecoat zonder de motor eruit gehaald te hebben. Hoe krijg je die eruit zonder de motor eruit te halen?? En de flappen in de warmtewisselaar, moeten die allebei helemaal dicht kunnen. De verticale staat bij namelijk nog 1 cm open als de horizontale gesloten is...
                  Gr. David
                  \'67 rules

Comment

Tja ik weet niet, ik ben ook nog een volslagen leek op Porsche gebied,ik ben gewoon begonnen met alles losdraaien. Het achterste schroefje van de warmtewisselaars kon ik wel erg moeilijk bij. Achteraf begrijp ik nu wel dat ik beter de motor in een keer er uit had kunnen verwijderen. Dus inclusief beplating/uitlaat e.d.
                    sigpic

Comment

Tja ik weet niet, ik ben ook nog een volslagen leek op Porsche gebied,ik ben gewoon begonnen met alles losdraaien. Het achterste schroefje van de warmtewisselaars kon ik wel erg moeilijk bij. Achteraf begrijp ik nu wel dat ik beter de motor in een keer er uit had kunnen verwijderen. Dus inclusief beplating/uitlaat e.d.
                      sigpic

Comment

Het ziet er erg netjes uit hoor Gerard.
                        Bij mij zijn de verwarmingsonderdelen ook gepoedercoat.Het nadeel is dat het nogal gaat stinken als het geheel warm wordt...maar dat gaat na verloop van tijd wel over.En niet schrikken als het een beetje gaat roken,dit is vooral de eerste keer als de motor warm is

Comment

Het ziet er erg netjes uit hoor Gerard.
                          Bij mij zijn de verwarmingsonderdelen ook gepoedercoat.Het nadeel is dat het nogal gaat stinken als het geheel warm wordt...maar dat gaat na verloop van tijd wel over.En niet schrikken als het een beetje gaat roken,dit is vooral de eerste keer als de motor warm is

Comment

Gerard,

Waar heb je dit laten doen ?

Comment

Gerard,

Waar heb je dit laten doen ?

Comment

Working...
                              X