Announcement

Collapse
No announcement yet.

Porsche 912 dagelijks gebruik?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Porsche 912 dagelijks gebruik?

Hallo,

graag zou ik eens weten wanneer jullie met jullie Porsche rijden?

- elke dag
    - meerdere dagen in de week
    - 1 keer om de week
    - ...

Laat jullie maar gaan (misschien ook handig het aantal km's te vermelden)

groetjes

Zo vaak als het maar kan, 10.000 km per jaar (met twee 912's).

Comment

Zo vaak als het maar kan, 10.000 km per jaar (met twee 912's).

Comment

Ik rijd ongeveer om het weekend, uiteraard 's zomers meer dan in de winter. November tot en met februari ongeveer vrijwel niet vanwege de pekel.
        sigpic NIET LULLEN, NIET POETSEN, MAAR RIJDEN!

Comment

Ik rijd ongeveer om het weekend, uiteraard 's zomers meer dan in de winter. November tot en met februari ongeveer vrijwel niet vanwege de pekel.
          sigpic NIET LULLEN, NIET POETSEN, MAAR RIJDEN!

Comment

euhhmm de afgelopen 10 jaar 3 km op de aanhanger en euh ongeveer 1 km geduwd ? dus woon -> werk verkeer 0 !!![^]

Comment

euhhmm de afgelopen 10 jaar 3 km op de aanhanger en euh ongeveer 1 km geduwd ? dus woon -> werk verkeer 0 !!![^]

Comment

ongeveer 7 tot 8 duizend kilometer per jaar, hoofdzakelijk in de pekelvrije periode. geregeld in de weekeinden maar ook ritten als een rondje frankrijk en noord spanje; 4700 kilometer in twee weken en nog geen stekkertje los. strontvervelend autootje eigenlijk, blij dat ik rallyrij in een oude brit, dan valt er tenminste nog wat te sleutelen, bij te vullen en zo.
                groet, eric

Comment

ongeveer 7 tot 8 duizend kilometer per jaar, hoofdzakelijk in de pekelvrije periode. geregeld in de weekeinden maar ook ritten als een rondje frankrijk en noord spanje; 4700 kilometer in twee weken en nog geen stekkertje los. strontvervelend autootje eigenlijk, blij dat ik rallyrij in een oude brit, dan valt er tenminste nog wat te sleutelen, bij te vullen en zo.
                  groet, eric

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎