Announcement

Collapse
No announcement yet.

(NIET?) draaibaar ruitje voorportier

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• (NIET?) draaibaar ruitje voorportier

Onder het topic "gespot" http://forum.deklassieke912.nl/frm/t...43&whichpage=2 meldde ik al een groene 912 in 's-Hertogenbosch (nee, niet die van mijzelf). Mij viel op dat de voorruitjes, die je bij mijn weten moet kunnen draaien, bij deze auto vast zitten. Het ziet er toch origineel uit. Is het afhankelijk van het bouwjaar of zo[?]

sigpic NIET LULLEN, NIET POETSEN, MAAR RIJDEN!

yep, ik weet niet precies met ingang van wanneer maar in de 69'ers zitten ze in ieder geval vast.
    groet, eric

Comment

yep, ik weet niet precies met ingang van wanneer maar in de 69'ers zitten ze in ieder geval vast.
      groet, eric

Comment

Jazeker is het orgineel. Bij een 69er is dit een vast raampje geworden, behalven bij de targa. Deze blijft draaibaar.

Comment

Jazeker is het orgineel. Bij een 69er is dit een vast raampje geworden, behalven bij de targa. Deze blijft draaibaar.

Comment

Zie ook de uitgeklopte spatborden die typisch zijn voor de 69er.

Comment

Zie ook de uitgeklopte spatborden die typisch zijn voor de 69er.

Comment

Ronald ,
                Vanaf 1968 werden deze verluchtings raampjes niet meer draaibaar,
                zie ook details 912
                Porsche 912 '67

Comment

Ronald ,
                  Vanaf 1968 werden deze verluchtings raampjes niet meer draaibaar,
                  zie ook details 912
                  Porsche 912 '67

Comment

Mijn ruitje zit ook vast en ik heb nen '68er.

Comment

Mijn ruitje zit ook vast en ik heb nen '68er.

Comment

Klopt allebeide, het gaat in beide gevallen om de LWB, de longwheelbase. [u]Model</u> 1969.
                        www.deklassieke912.nl

Comment

Klopt allebeide, het gaat in beide gevallen om de LWB, de longwheelbase. [u]Model</u> 1969.
                          www.deklassieke912.nl

Comment

Maar heeft Vincent dan een modeljaar '68 of een 69-er gebouwd in '68?
                            Want modeljaar 68 is toch echt SWB...

Dat is een beetje verwarrend op de lijst van Marcel op zijn site.
                            Want bijvoorbeeld modeljaar '67 werd gebouwd vanaf augustus '66. Dus modeljaar 69 vanaf augustus 68...

Comment

Maar heeft Vincent dan een modeljaar '68 of een 69-er gebouwd in '68?
                              Want modeljaar 68 is toch echt SWB...

Dat is een beetje verwarrend op de lijst van Marcel op zijn site.
                              Want bijvoorbeeld modeljaar '67 werd gebouwd vanaf augustus '66. Dus modeljaar 69 vanaf augustus 68...

Comment

Working...
                              X