Announcement

Collapse
No announcement yet.

We hebben wat teweeg gebracht...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• We hebben wat teweeg gebracht...

Onze Engelse overburen zijn plotseling ook flink in de weer met grille badges...

1966 Karmann Coupe

Inderdaad Mart. Wat vinden jullie van het resultaat?

www.deklassieke912.nl

Comment

Inderdaad Mart. Wat vinden jullie van het resultaat?

www.deklassieke912.nl

Comment

Mijn persoonlijke mening:

die van ons is beduidend mooier!![8D]

Comment

Mijn persoonlijke mening:

die van ons is beduidend mooier!![8D]

Comment

Tja. Als dit een 'algemene' badge is voor al het luchtgekoelde moois dat Duitsland ooit heeft voort gebracht zou ik 'm bijvoorbeeld als ik 356 bezitter zou zijn niet zo snel bestellen.
            Ik vind 'm somber (...die oude Duitse typografie, wat is dat toch!? De Amerikaanse Porsche rijders lijken daar ook wat mee te hebben...) en naar mijn mening is het teveel een Fuchs-badge en dekt 'ie de 'volledige lading' dus niet genoeg.

1966 Karmann Coupe

Comment

Tja. Als dit een 'algemene' badge is voor al het luchtgekoelde moois dat Duitsland ooit heeft voort gebracht zou ik 'm bijvoorbeeld als ik 356 bezitter zou zijn niet zo snel bestellen.
              Ik vind 'm somber (...die oude Duitse typografie, wat is dat toch!? De Amerikaanse Porsche rijders lijken daar ook wat mee te hebben...) en naar mijn mening is het teveel een Fuchs-badge en dekt 'ie de 'volledige lading' dus niet genoeg.

1966 Karmann Coupe

Comment

Het idee van de fuchs velg vind ik wel mooi, alleen zou ik de kleine stipjes dan weglaten.

Porsche 911 | 1968

Comment

Het idee van de fuchs velg vind ik wel mooi, alleen zou ik de kleine stipjes dan weglaten.

Porsche 911 | 1968

Comment

Vind het niet erg mooi die van dit register is een stuk knapper

Comment

Vind het niet erg mooi die van dit register is een stuk knapper

Comment

tja, als nuchtere hollander, die de oorlog niet heeft meegemaakt, krijg ik bij het zien van deze opmaak toch weer iets in de richting van zwart met zilveren kruizen en het lettertype draagt ook niet echt bij aan de onschuld van het ontwerp. ik zal hem zeker niet kopen maar dat is ook niet nodig; die van ons wint met vlag en wimpel!!!
                        eric

Comment

tja, als nuchtere hollander, die de oorlog niet heeft meegemaakt, krijg ik bij het zien van deze opmaak toch weer iets in de richting van zwart met zilveren kruizen en het lettertype draagt ook niet echt bij aan de onschuld van het ontwerp. ik zal hem zeker niet kopen maar dat is ook niet nodig; die van ons wint met vlag en wimpel!!!
                          eric

Comment

Deze badge kan zo uit één of andere duistere propaganda komen. Geef mij maar onze badge (ondanks de NL vlag ))

Comment

Deze badge kan zo uit één of andere duistere propaganda komen. Geef mij maar onze badge (ondanks de NL vlag ))

Comment

Working...
                              X