Announcement

Collapse
No announcement yet.

Carrera to China

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Carrera to China

Jan en Erwin uit Belgie hebben een bahamagele 911T uit 1969 gekocht en zijn van plan van Belgie naar China te reizen. Ze waren van plan dit met een 912 te doen, maar tijdens de zoektocht liepen toen tegen de 911T aan ...

Kijk voor de stand van zaken op http://www.carreratochina.com/
    www.deklassieke912.nl

Amsterdam-Peking wordt dan Antwerpen-Peking. Lijkt me ontzettend gaaf om zo iets eens mee te mogen maken. Misschien iets voor onze komende voorjaarsrit ?!!!
    Veel succes voor beide moedige rijders,
    met groet, Ruud

Comment

Amsterdam-Peking wordt dan Antwerpen-Peking. Lijkt me ontzettend gaaf om zo iets eens mee te mogen maken. Misschien iets voor onze komende voorjaarsrit ?!!!
      Veel succes voor beide moedige rijders,
      met groet, Ruud

Comment

Mooie velgen, en het lijkt mij ook helemaal geweldig om helemaal naar Peking te gaan met een auto (maar niet met de 911).

Porsche 911 | 1968

Comment

Mooie velgen, en het lijkt mij ook helemaal geweldig om helemaal naar Peking te gaan met een auto (maar niet met de 911).

Porsche 911 | 1968

Comment

omdat....Comfort?

Comment

omdat....Comfort?

Comment

Omdat 't geen 912 is !!!

Comment

Omdat 't geen 912 is !!!

Comment

Nee, comfort is prima toch? Alleen vind ik de 911 veel te kostbaar om een dergelijke rit te maken.
                    Porsche 911 | 1968

Comment

Nee, comfort is prima toch? Alleen vind ik de 911 veel te kostbaar om een dergelijke rit te maken.
                      Porsche 911 | 1968

Comment

Wie zo'n tocht maakt, kijkt niet op een paar centen. Na afloop kun je de auto weer in dezelfde of betere staat brengen, toch? Of gewoon zo laten en verkopen, een mooi verhaal erbij heeft ook wel invloed op de prijs.
                        Het zal de heren meer om het avontuur te doen zijn dan om de 911/912. Ik ben jaloers op ze! Voor het geval het onderweg echt mis mocht gaan met de auto (ravijn of zo); gelukkig dat het een 911 en geen 912 is!
                        sigpic NIET LULLEN, NIET POETSEN, MAAR RIJDEN!

Comment

Wie zo'n tocht maakt, kijkt niet op een paar centen. Na afloop kun je de auto weer in dezelfde of betere staat brengen, toch? Of gewoon zo laten en verkopen, een mooi verhaal erbij heeft ook wel invloed op de prijs.
                          Het zal de heren meer om het avontuur te doen zijn dan om de 911/912. Ik ben jaloers op ze! Voor het geval het onderweg echt mis mocht gaan met de auto (ravijn of zo); gelukkig dat het een 911 en geen 912 is!
                          sigpic NIET LULLEN, NIET POETSEN, MAAR RIJDEN!

Comment

"het geval het onderweg echt mis mocht gaan met de auto (ravijn of zo); gelukkig dat het een 911 en geen 912 is!"

Liever geen van beide in een ravijn rijden, maar inderdaad het gaat het hem voornamelijk om het avontuur
                            en om nog maar eens te laten blijken dat deze kunstwerken (zowel 911 als 912) in staat zijn om dergelijke prestaties te leveren;

De nieuwste Landcruiser zou waarschijnlijk wel comfortabeler zijn, maar "nothing can stop the hartbeat of a Porsche".

In elk geval leuke reacties. Thanks
                            Erwin
                            www.carreratochina.com

Comment

"het geval het onderweg echt mis mocht gaan met de auto (ravijn of zo); gelukkig dat het een 911 en geen 912 is!"

Liever geen van beide in een ravijn rijden, maar inderdaad het gaat het hem voornamelijk om het avontuur
                              en om nog maar eens te laten blijken dat deze kunstwerken (zowel 911 als 912) in staat zijn om dergelijke prestaties te leveren;

De nieuwste Landcruiser zou waarschijnlijk wel comfortabeler zijn, maar "nothing can stop the hartbeat of a Porsche".

In elk geval leuke reacties. Thanks
                              Erwin
                              www.carreratochina.com

Comment

Working...
                              X