Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bevestiging achterbank

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bevestiging achterbank

Kan iemand mij een detailfotootje sturen van de bevestiging aan de bovenzijde van de achterbank ? Er hangt bij mij nog een stukje leer aan. Maar hoe het ooit bevestigd is geweest kan ik nergens vinden.
    De achterbank zit nu los en valt steeds naar voren.
    Alvast bedankt!

Met vr.gr Gerard.
    sigpic

Bedoel je het bevestigingsstripje met het stukje leer? Hier zit als het goed is een drukknoop aan.

Een beter plaatje kon ik zo snel niet vinden.

Succes!

Comment

Bedoel je het bevestigingsstripje met het stukje leer? Hier zit als het goed is een drukknoop aan.

Een beter plaatje kon ik zo snel niet vinden.

Succes!

Comment

Kijk even achter de opstaande rand van de hoedenplank. Aldaar zit een klein opstaand randje waar ook de achterbank tegen aan klapt.
        Hierachter zit inderdaad of behoort een drukknoop te zitten.

Comment

Kijk even achter de opstaande rand van de hoedenplank. Aldaar zit een klein opstaand randje waar ook de achterbank tegen aan klapt.
          Hierachter zit inderdaad of behoort een drukknoop te zitten.

Comment

Het lerenriempje hoor vast te zitten aan de achterleuning en vast te klikken aan de hoedenplank (het rechte randje, om te voorkomen dat de rugleuning naar benedenvalt.

(zoals te zien op het mooie plaatje van semjon)
            Porsche 911 | 1968

Comment

Het lerenriempje hoor vast te zitten aan de achterleuning en vast te klikken aan de hoedenplank (het rechte randje, om te voorkomen dat de rugleuning naar benedenvalt.

(zoals te zien op het mooie plaatje van semjon)
              Porsche 911 | 1968

Comment

Ok, ik ben eruit nu,het riempje mist dus ten dele,maar de drukknoop zit er wel. Bedankt voor de info...
                sigpic

Comment

Ok, ik ben eruit nu,het riempje mist dus ten dele,maar de drukknoop zit er wel. Bedankt voor de info...
                  sigpic

Comment

Working...
                  X