Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk naar RDW

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eindelijk naar RDW

Woensdag is het dan eindelijk zo ver, ik heb een afspraak om 13:40 bij de RDW in Groningen. De koplampen zijn vervangen,de remlichten en knipperlichten doen het ook weer. Alles is geregeld, de auto heeft een dagkenteken,is verzekerd en voldoet volgens mij nu aan alle eisen die de RDW stelt om over Nederlandse wegen te mogen rijden. Ik kan haast niet meer wachten, het is enorm frusterend om een sportwagen in je garage te hebben maar er niet in te mogen rijden. Sinds mijn "prewarcar" is opgehaald door zijn vorige eigenaar heb ik nog niet weer gereden. (althans niet in iets speciaals) Ik hou jullie op de hoogte hoe het afloopt....
    Bijgaand,een foto van onze vorige en huidige auto.

sigpic

Zo, die Porsche 912 er mooi uit!

Ook die zgn. prewarcar ziet er goed uit. Heb je die zelf gerestaureerd of destijds in deze mooie staat gekocht ...

Dat had een mooie auto geweest voor de Amsterdam - Beijing Classic Car Endurance Rally 2006,
    www.deklassieke912.nl

Comment

Zo, die Porsche 912 er mooi uit!

Ook die zgn. prewarcar ziet er goed uit. Heb je die zelf gerestaureerd of destijds in deze mooie staat gekocht ...

Dat had een mooie auto geweest voor de Amsterdam - Beijing Classic Car Endurance Rally 2006,
      www.deklassieke912.nl

Comment

De auto op de foto is een LaLicorne uit 1935 met 1500cc zijklepmotor.
        Het is de enige in Nederland, een prachtige auto,maar na er heel lang mee bezig te zijn geweest,was ik er een beetje flauw van. Ik had tijdens het rijden constant de angst dat er iets mis zou gaan met de motor. Onderdelen zijn er absoluut niet meer bij te krijgen. Ik heb de auto zelf verder af gemaakt nadat de auto zo'n 25 jaar onder een kleed had gestaan. De auto is volledig uit elkaar geweest. Amsterdam/Beijing lijkt me prachtig,maar ik ben vorig in Beijing geweest maar in een vliegtuig vond ik het al vreselijk lang duren. De Mille Miglia of de Monaco winterrally spreekt me meer aan. Misschien ooit nog eens met de Porsche ?
        sigpic

Comment

De auto op de foto is een LaLicorne uit 1935 met 1500cc zijklepmotor.
          Het is de enige in Nederland, een prachtige auto,maar na er heel lang mee bezig te zijn geweest,was ik er een beetje flauw van. Ik had tijdens het rijden constant de angst dat er iets mis zou gaan met de motor. Onderdelen zijn er absoluut niet meer bij te krijgen. Ik heb de auto zelf verder af gemaakt nadat de auto zo'n 25 jaar onder een kleed had gestaan. De auto is volledig uit elkaar geweest. Amsterdam/Beijing lijkt me prachtig,maar ik ben vorig in Beijing geweest maar in een vliegtuig vond ik het al vreselijk lang duren. De Mille Miglia of de Monaco winterrally spreekt me meer aan. Misschien ooit nog eens met de Porsche ?
          sigpic

Comment

quote:Originally posted by gerakroo

Amsterdam/Beijing lijkt me prachtig,maar ik ben vorig in Beijing geweest maar in een vliegtuig vond ik het al vreselijk lang duren. De Mille Miglia of de Monaco winterrally spreekt me meer aan. Misschien ooit nog eens met de Porsche ?
            Dat lijkt mij ook geweldig, gaat er vast nog wel eens van komen ...
            www.deklassieke912.nl

Comment

quote:Originally posted by gerakroo

Amsterdam/Beijing lijkt me prachtig,maar ik ben vorig in Beijing geweest maar in een vliegtuig vond ik het al vreselijk lang duren. De Mille Miglia of de Monaco winterrally spreekt me meer aan. Misschien ooit nog eens met de Porsche ?
              Dat lijkt mij ook geweldig, gaat er vast nog wel eens van komen ...
              www.deklassieke912.nl

Comment

Succes met de RDW woensdag.
                Porsche 911 | 1968

Comment

Succes met de RDW woensdag.
                  Porsche 911 | 1968

Comment

Working...
                  X