Eindelijk mag ik dan van mezelf dit topic openen. Alhoewel het import verhaal nog niet helemaal achter de rug is. Want morgen moeten we op voor de kenteken keuring. Maar bloed kruipt waar het niet gaan kan en na maanden wachten en het feit dat vandaag op de auto club een toerrit werd georganiseerd, hebben we de kentekenplaat van onze leaseauto getrokken en achterop de Targa geplakt...
Het eerste wat we zijn gaan doen is de officiele Maleisie foto gaan nemen: voor de Petronas Torens.

Daarna naar de autoclub. Mensen zijn echt heel enthousiast. Een aantal keren kregen we te horen van klassieke autoliefhebbers dat het de eerste keer in hun leven was dat ze een Targa zagen.
Hieronder het grasveld voor de autoclub.

Ik zal de komende tijden meer berichten plaatsen over het reilen en zeilen van een 912 in Maleisie...
Het eerste wat we zijn gaan doen is de officiele Maleisie foto gaan nemen: voor de Petronas Torens.

Daarna naar de autoclub. Mensen zijn echt heel enthousiast. Een aantal keren kregen we te horen van klassieke autoliefhebbers dat het de eerste keer in hun leven was dat ze een Targa zagen.
Hieronder het grasveld voor de autoclub.

Ik zal de komende tijden meer berichten plaatsen over het reilen en zeilen van een 912 in Maleisie...
Comment