Announcement

Collapse
No announcement yet.

Porsche uit Californie (eindelijk in de garage)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Porsche uit Californie (eindelijk in de garage)

    Eindelijk staat hij dan in de garage,mijn witte 912 uit 1968.
    Ik heb mijn LaLicorne "prewarcar" er op ingeruild.
    De auto staat nog op amerikaans kenteken,en met dit mooie weer is de verleiding groot om een stukje te gaan rijden,al is dat zonder kenteken en verzekering niet verstandig. Nu maar snel naar de RDW.
    Mochten er nog mensen met tips zijn dan hoor ik ze als nieuwbakken Porsche graag ! Bijgevoegd een foto met de Porsche voor ons huis.

    sigpic

  • #2
    Eerste tip: meer foto's

    Mooie auto!! Veel plezier en hopelijk zien we je bij een van onze meetings....

    Comment


    • #3
      Eerste tip: meer foto's

      Mooie auto!! Veel plezier en hopelijk zien we je bij een van onze meetings....

      Comment


      • #4
        quote:Originally posted by gerakroo


        De auto staat nog op amerikaans kenteken,en met dit mooie weer is de verleiding groot om een stukje te gaan rijden,al is dat zonder kenteken en verzekering niet verstandig.
        Zo reed ik rondjes om de rotonde aan het einde van de (doodlopende) straat.
        Porsche 911 | 1968

        Comment


        • #5
          quote:Originally posted by gerakroo


          De auto staat nog op amerikaans kenteken,en met dit mooie weer is de verleiding groot om een stukje te gaan rijden,al is dat zonder kenteken en verzekering niet verstandig.
          Zo reed ik rondjes om de rotonde aan het einde van de (doodlopende) straat.
          Porsche 911 | 1968

          Comment


          • #6
            Ziet er heel mooi uit Gerard.
            Een kleine beurt zou misschien verstandig zijn, olie, filter, bougies, remblokken controleren ed.
            met groet, Ruud

            Comment


            • #7
              Ziet er heel mooi uit Gerard.
              Een kleine beurt zou misschien verstandig zijn, olie, filter, bougies, remblokken controleren ed.
              met groet, Ruud

              Comment


              • #8
                Gerard, gefeliciteerd met je 'nieuwe' aanwinst! Ik heb mijn ook uit Amerika geimporteerde 912 'keuringsklaar' laten maken bij een specialist (CPR).

                1966 Karmann Coupe

                Comment


                • #9
                  Gerard, gefeliciteerd met je 'nieuwe' aanwinst! Ik heb mijn ook uit Amerika geimporteerde 912 'keuringsklaar' laten maken bij een specialist (CPR).

                  1966 Karmann Coupe

                  Comment


                  • #10
                    Ik begrijp uit vorige postings dat ik voor de rdw keuring andere koplampen moet hebben,en andere achterlichten ? Moeten de glaasjes achter oranje zijn of mogen deze ook rood knipperen ? Als ik nu de koplampen aanzet branden er ook oranje lampjes,deze moeten onklaar gemaakt worden ? Ik kan me voorstellen dat deze voeding dan op de stadslichtjes in de europese koplamp worden aangesloten. Misschien niet keurig volgens de wet,maar zou ik de auto ook op kenteken kunnen krijgen met "leen" achterlichten die ik vervolgens na de keuring weer vervang door de originele ? Zijn er verder nog zaken voor de Rdw keuring die veranderd moeten worden ?


                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Ik begrijp uit vorige postings dat ik voor de rdw keuring andere koplampen moet hebben,en andere achterlichten ? Moeten de glaasjes achter oranje zijn of mogen deze ook rood knipperen ? Als ik nu de koplampen aanzet branden er ook oranje lampjes,deze moeten onklaar gemaakt worden ? Ik kan me voorstellen dat deze voeding dan op de stadslichtjes in de europese koplamp worden aangesloten. Misschien niet keurig volgens de wet,maar zou ik de auto ook op kenteken kunnen krijgen met "leen" achterlichten die ik vervolgens na de keuring weer vervang door de originele ? Zijn er verder nog zaken voor de Rdw keuring die veranderd moeten worden ?


                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Gerard, aan je achterlichten hoeft niets te gebeuren (rood richting aangeven mag). De 'sealed beams' voor moeten worden vervangen en de stadlichtjes (mogen hier niet in oranje) worden dan inderdaad verplaatst naar de koplampunit. Zie topic: http://forum.deklassieke912.nl/frm/t...ms=Verlichting

                        1966 Karmann Coupe

                        Comment


                        • #13
                          Gerard, aan je achterlichten hoeft niets te gebeuren (rood richting aangeven mag). De 'sealed beams' voor moeten worden vervangen en de stadlichtjes (mogen hier niet in oranje) worden dan inderdaad verplaatst naar de koplampunit. Zie topic: http://forum.deklassieke912.nl/frm/t...ms=Verlichting

                          1966 Karmann Coupe

                          Comment


                          • #14
                            Achter mog je rode knipperlichten gebruiken, dit is geen enkel probleem voor de RDW

                            Aan de voorzijde mag er geen oranje stadverlichting worden gevoerd. De oranje stadslicht aan de voorzijde heb ik vervangen door europese knipperlichtgalzen te monteren (witte stadverlichting).

                            Je moet de koplampen vervangen. Als je koplampen kiest met stadverlichting hierin kan je auto met de orginele volledig oranje knipperlichten blijven rijden.
                            Porsche 911 | 1968

                            Comment


                            • #15
                              Achter mog je rode knipperlichten gebruiken, dit is geen enkel probleem voor de RDW

                              Aan de voorzijde mag er geen oranje stadverlichting worden gevoerd. De oranje stadslicht aan de voorzijde heb ik vervangen door europese knipperlichtgalzen te monteren (witte stadverlichting).

                              Je moet de koplampen vervangen. Als je koplampen kiest met stadverlichting hierin kan je auto met de orginele volledig oranje knipperlichten blijven rijden.
                              Porsche 911 | 1968

                              Comment

                              Working...
                              X