Announcement

Collapse
No announcement yet.

Matching numbers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Matching numbers

Hallo 912 liefhebbers,

Sinds kort ben ik in bezit van een 912 uit 1966. Ik ben er zeer tevreden over. Prachtige auto, geweldig geluid!

Nu vraag ik me alleen af hoe ik kan controleren of de auto matching numbers heeft. Wie kan mij helpen?

Jochem

Van harte gefeliciteerd Jochem, goede keus gedaan. Kijk eens onder de zoekfunctie en in de links. Hier vindt je al een heleboel antwoorden op je vraag. Succes!
    met groet, Ruud

Comment

Van harte gefeliciteerd Jochem, goede keus gedaan. Kijk eens onder de zoekfunctie en in de links. Hier vindt je al een heleboel antwoorden op je vraag. Succes!
      met groet, Ruud

Comment

Jochem, proficiat met je nieuwe aanwinst! We willen natuurlijk wel foto's zien! Voor de controle van 'matching numbers' moet je de Heer Dupont bellen bij Pon. Hij kan je een kopie van de 'geboorteakte' van je auto faxen. In de 'archieven' van dit forum vind je de benodigde nummers (en een voorbeeld).

1966 Karmann Coupe

Comment

Jochem, proficiat met je nieuwe aanwinst! We willen natuurlijk wel foto's zien! Voor de controle van 'matching numbers' moet je de Heer Dupont bellen bij Pon. Hij kan je een kopie van de 'geboorteakte' van je auto faxen. In de 'archieven' van dit forum vind je de benodigde nummers (en een voorbeeld).

1966 Karmann Coupe

Comment

Ik heb inmiddels mijn geboorteakte ontvangen en het chassis en de motor zijn matching!!!

Nu wil ik alleen de versnellingsbak nog controleren. Wie kan mij zeggen waar ik het nummer (getriebe nr) op de auto kan vinden[?]

Alvast bedankt,
            Jochem

Comment

Ik heb inmiddels mijn geboorteakte ontvangen en het chassis en de motor zijn matching!!!

Nu wil ik alleen de versnellingsbak nog controleren. Wie kan mij zeggen waar ik het nummer (getriebe nr) op de auto kan vinden[?]

Alvast bedankt,
              Jochem

Comment

quote:Originally posted by Jochem

Alvast bedankt,Jochem
                Kijk eens op http://www.356a.com/engine_identification.htm

www.deklassieke912.nl

Comment

quote:Originally posted by Jochem

Alvast bedankt,Jochem
                  Kijk eens op http://www.356a.com/engine_identification.htm

www.deklassieke912.nl

Comment

Het rechter nummer op het plaatjes van Marcel is toch het motornummer? Althans hier in Maleisie wel...

Comment

Het rechter nummer op het plaatjes van Marcel is toch het motornummer? Althans hier in Maleisie wel...

Comment

Working...
                      X