Announcement

Collapse
No announcement yet.

ruimte op de versnellingspook

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ruimte op de versnellingspook

Ik heb al eerder een berichtje geschreven over het moeilijk in zijn eerste versnelling krijgen.
    Maar dat gaat nu een stuk beter, dit was gewoon een kwestie van wennen.
    Alleen vindt ik dat als de pook in zijn versnelling staat dat er veel zijwaartse ruimt op zit, ongeveer 2a3 cm zijwaarts.
    Heeft het ermee te maken dat de bus of ring van het schakelmechanisme versleten is.

Thanks full house

quote:Originally posted by full house

Ik heb al eerder een berichtje geschreven over het moeilijk in zijn eerste versnelling krijgen.
    Maar dat gaat nu een stuk beter, dit was gewoon een kwestie van wennen. Alleen vindt ik dat als de pook in zijn versnelling staat dat er veel zijwaartse ruimt op zit, ongeveer 2a3 cm zijwaarts.
    Heeft het ermee te maken dat de bus of ring van het schakelmechanisme versleten is. Thanks full house
    Ja, hoogstwaarschijnlijk wel. De meeste 912 rijders noemen dat "vaag schakelen" Als je die reparatie uitvoert schakelt de auto een stuk beter, zie DEZE TOPIC
    www.deklassieke912.nl

Comment

quote:Originally posted by full house

Maar dat gaat nu een stuk beter, dit was gewoon een kwestie van wennen. Alleen vindt ik dat als de pook in zijn versnelling staat dat er veel zijwaartse ruimt op zit, ongeveer 2a3 cm zijwaarts.
      Heeft het ermee te maken dat de bus of ring van het schakelmechanisme versleten is. Thanks full house
      Ja, hoogstwaarschijnlijk wel. De meeste 912 rijders noemen dat "vaag schakelen" Als je die reparatie uitvoert schakelt de auto een stuk beter, zie DEZE TOPIC
      www.deklassieke912.nl

Comment

Marcel bedankt voor de info

Comment

Marcel bedankt voor de info

Comment

Working...
          X