Announcement

Collapse
No announcement yet.

Weer wat foto's van politieporsches

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weer wat foto's van politieporsches

Foto's van Mike. O.a. van de politie Porsche 912 in het politiemuseum. De 912 is gerestaureerd door Louis Ten Haaf uit Helmond.

www.deklassieke912.nl

Hee, leuk die foto's!!

Ik heb jaaaaaaren geleden foto's van (waarschijnlijk) déze 912 genomen in Driebergen. Zij was toen nog in ongerestaureerde staat, maar wel met origineel kenteken. Ik ga weer eens zoeken. Als ik ze vind zal ik proberen er een digi-foto van te maken en deze te plaatsen.

Van de 356 (kenteken ED-54-29) bestaan modellen 1:43 van het merk Brumm. Eén met gesloten- en één met open kap. (Ze staan bij mij in de vitrine, weet je nog Mike?) Helaas, het zijn géén 912's [V]

Comment

Hee, leuk die foto's!!

Ik heb jaaaaaaren geleden foto's van (waarschijnlijk) déze 912 genomen in Driebergen. Zij was toen nog in ongerestaureerde staat, maar wel met origineel kenteken. Ik ga weer eens zoeken. Als ik ze vind zal ik proberen er een digi-foto van te maken en deze te plaatsen.

Van de 356 (kenteken ED-54-29) bestaan modellen 1:43 van het merk Brumm. Eén met gesloten- en één met open kap. (Ze staan bij mij in de vitrine, weet je nog Mike?) Helaas, het zijn géén 912's [V]

Comment

Mike, zeer leuke foto's!

De 912 is echt een top wagentje! Plaatje

Comment

Mike, zeer leuke foto's!

De 912 is echt een top wagentje! Plaatje

Comment

Ja gaaf hoor.

Aan de 356 zit wel een verhaal.
            De rijkspolitie had toen deze 356 geschonken. Het zou de eerste 356 politie uitvoering zijn.
            Het museum is de gangen nagegaan van deze auto en bleek dat het de 2e polite uitvoering was.

De 1e is namelijk total loss gereden en op de 2e heeft men het kenteken geplaatst van de 1e. Ook is er iets gebeurd met het VIN nummer zodat het om de 1e lijkt te gaan.
            Ik ga nog wat beter navraag doen bij het museum.

Comment

Ja gaaf hoor.

Aan de 356 zit wel een verhaal.
              De rijkspolitie had toen deze 356 geschonken. Het zou de eerste 356 politie uitvoering zijn.
              Het museum is de gangen nagegaan van deze auto en bleek dat het de 2e polite uitvoering was.

De 1e is namelijk total loss gereden en op de 2e heeft men het kenteken geplaatst van de 1e. Ook is er iets gebeurd met het VIN nummer zodat het om de 1e lijkt te gaan.
              Ik ga nog wat beter navraag doen bij het museum.

Comment

Leuk verhaal rondom een auto. Dus de 356 is "omgekat"...(toen al?!)

Comment

Comment

quote:Originally posted by Classic912

En dat door de handhavers van de wet .... SCHANDE
                    www.deklassieke912.nl

Comment

quote:Originally posted by Classic912

En dat door de handhavers van de wet .... SCHANDE
                      www.deklassieke912.nl

Comment

Het zou verboden moeten worden!

Comment

Het zou verboden moeten worden!

Comment

ehhhh nee ..........ehh...

Ik ga het nog na

Comment

ehhhh nee ..........ehh...

Ik ga het nog na