Announcement

Collapse
No announcement yet.

Even een berichtje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even een berichtje...

Hallo allemaal...

Bij gebrek aan 912, ze arriveert eind maart, geen 'rit van vandaag'.
    Maar genoeg autosport hier in de stad. Vanwege de F1 volgende week staat heel Kuala Lumpur in het teken van auto's.

Gisteren was er de classic car show. Op een mooi plein. Ik ben hier lid geworden van de All Makes Classic's, een club voor alle klassiekers. Want per merk schiet het bijna niet op. Alleen MG heeft redelijk wat leden. Dus de AMC stond er ook met een paar auto's.
    De Targa had er mooi tussen kunnen staan. Want (klassieke) Porsches zijn hier dun gezaaid. Welgeteld een rode 356 cabrio.

Dit is Dataran Merdeka (Merdeka plein)

Liesbeth kijkt naar haar favoriet, een E-type...

De Minister-President van Maleisie was er ook. (geel shirt, zwarte pet)

Leuke fotootjes met een leuk weertje erbij! En wat die E-type betreft,ik denk dat de meeste vrouwen deze klassieker verkiezen boven het legendarische '901' model, ook die van mij!

Groeten uit het koude België!!
    Porsche 912 '67

Comment

Leuke fotootjes met een leuk weertje erbij! En wat die E-type betreft,ik denk dat de meeste vrouwen deze klassieker verkiezen boven het legendarische '901' model, ook die van mij!

Groeten uit het koude België!!
      Porsche 912 '67

Comment

Het weer ziet er inderdaad zeer aantrekkelijk uit (we zijn hier bijna vergeten hoe dat aanvoelt)!
        En dan nog een aantal oldtimers erbij en je dag kan niet meer stuk.
        KL zal eind maart wel ’opgeschrikt’ worden door de verdubbeling van het aantal klassieke Porsches. Bekijks gegarandeerd!

Ook de groeten vanuit een vriezend (en wéér wit) Nederland!

Comment

Het weer ziet er inderdaad zeer aantrekkelijk uit (we zijn hier bijna vergeten hoe dat aanvoelt)!
          En dan nog een aantal oldtimers erbij en je dag kan niet meer stuk.
          KL zal eind maart wel ’opgeschrikt’ worden door de verdubbeling van het aantal klassieke Porsches. Bekijks gegarandeerd!

Ook de groeten vanuit een vriezend (en wéér wit) Nederland!

Comment

Even een update.

Ik dacht dat ik dat al veel eerder kon doen en heb dus maar steeds gewacht met een nieuw berichtje hier. Maar het begint nu wel heel lang te duren:

De container met de Targa staat al lang en breed in de haven. Maar auto's komen Maleisie niet binnen zonder importvergunning. En de autoriteiten werken niet zo heel snel hier.
            Daarbij komt dat afgelopen weken het import-stelsel op de helling is gegaan. Dus nieuwe regels en dat helpt volgens mij ook niet erg.

Maar goed, geduld is een schone zaak. Van armoede ben ik maar de filmpjes van Classic912 aan het bekijken zodat ik weer een beeld van een rijdende 912 voor me heb...

Tot de volgende update...

Comment

Even een update.

Ik dacht dat ik dat al veel eerder kon doen en heb dus maar steeds gewacht met een nieuw berichtje hier. Maar het begint nu wel heel lang te duren:

De container met de Targa staat al lang en breed in de haven. Maar auto's komen Maleisie niet binnen zonder importvergunning. En de autoriteiten werken niet zo heel snel hier.
              Daarbij komt dat afgelopen weken het import-stelsel op de helling is gegaan. Dus nieuwe regels en dat helpt volgens mij ook niet erg.

Maar goed, geduld is een schone zaak. Van armoede ben ik maar de filmpjes van Classic912 aan het bekijken zodat ik weer een beeld van een rijdende 912 voor me heb...

Tot de volgende update...

Comment

Barwaut....komt allemaal goed! Als je straks heerlijk in je 12je kan toeren (met dakje eraf), ben je alles weer vergeten!

p.s. ik heb nog meer filmpjes!

Comment

Barwaut....komt allemaal goed! Als je straks heerlijk in je 12je kan toeren (met dakje eraf), ben je alles weer vergeten!

p.s. ik heb nog meer filmpjes!

Comment

Nou zoals jullie kunnen zien is mijn laatste Targa berichtje van 17 april.
                    Het is nu 15 juni...

... en de Targa staat koud een uurtje voor de deur... en over drie uur vliegen we naar Nederland.

Ik heb geen tijd voor alle verhalen die komen misschien nog wel. Maar het was stressen deze week en alles is net op tijd binnen...

Tot volgende week!!! (voor sommigen)

Comment

Nou zoals jullie kunnen zien is mijn laatste Targa berichtje van 17 april.
                      Het is nu 15 juni...

... en de Targa staat koud een uurtje voor de deur... en over drie uur vliegen we naar Nederland.

Ik heb geen tijd voor alle verhalen die komen misschien nog wel. Maar het was stressen deze week en alles is net op tijd binnen...

Tot volgende week!!! (voor sommigen)

Comment

Working...
                      X