Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vervanging lenzen knipperlicht-units door Europese

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vervanging lenzen knipperlicht-units door Europese

Ik overweeg de Amerikaanse lenzen van mijn '66-er 912 te vervangen door Europese. Ik weet inmiddels dat de lenzen een kostbare aangelegenheid zijn. En het vervangen vooral een leuk werkje voor een regenachtige zondagmiddag(en?).
    Nou zie ik op Ebay deze lenzen aangeboden worden. De verkoper heeft het over 'geschikt voor 901, 911 en 912'. Maar is dat nou ook zo?

1966 Karmann Coupe

De voorste knipperlichtglazen zijn origineel bij Porsche te bestellen. De achterste op dit moment nog niet (volgens mijn informatie) Ik heb in 2000 mijn 4 knipperlichtglazen (imitatie Hella, niet van echt te onderscheiden) gekocht voor € 322
    Er zijn ook minder goede kopieen te koop (ERPA) Ik heb ze gekocht bij Frans Blankemeijer uit Bleskensgraaf (restaurateur en lid van de klassieke 911/912 club)
    www.deklassieke912.nl

Comment

Uw Porsche in vertrouwde handen
      www.deklassieke912.nl

Comment

Marcel, dank voor de info! Trouwens, morgen komen eindelijk die Leads Classic routeboeken jouw kant op.

1966 Karmann Coupe

Comment

Dit zijn de knipperlichtglazen die ERPA verkoopt

Ze kosten daar 65 euro per stuk. Die van Henny ( zie DEZE TOPIC) en mij zijn echter wél mooier en zijn niet van echt te onderscheiden ...

www.deklassieke912.nl

Comment

Dit zijn de knipperlichtglazen die ERPA verkoopt

Ze kosten daar 65 euro per stuk. Die van Henny ( zie DEZE TOPIC) en mij zijn echter wél mooier en zijn niet van echt te onderscheiden ...

www.deklassieke912.nl

Comment

Mijn knipperlichtglazen, die ik heb vervangen, zijn ook imitatie BOSCH

www.deklassieke912.nl

Comment

Mijn knipperlichtglazen, die ik heb vervangen, zijn ook imitatie BOSCH

www.deklassieke912.nl

Comment

Marcel, dank. Ze zien er inderdaad zeer fraai uit! Ga maar eens bellen met de firma Blankemeijer om te horen wat zo'n setje anno 2006 moet kosten.

1966 Karmann Coupe

Comment

Marcel, dank. Ze zien er inderdaad zeer fraai uit! Ga maar eens bellen met de firma Blankemeijer om te horen wat zo'n setje anno 2006 moet kosten.

1966 Karmann Coupe

Comment

En weet je al wat het gaat kosten?

Comment

En weet je al wat het gaat kosten?

Comment

Mike, het is alweer een poosje geleden dat ik Blankemeijer heb gebeld. Men vraagt als ik me goed herinner 250 euro ex. BTW voor de complete set. Ik heb inmiddels twee complete originele (z.g.a.n.!) achterunits op de kop getikt. Ik moet dus alleen de voorste lenzen nog vervangen. Wil op een zaterdag een keer naar Blankemeijer toe.

1966 Karmann Coupe

Comment

Mike, het is alweer een poosje geleden dat ik Blankemeijer heb gebeld. Men vraagt als ik me goed herinner 250 euro ex. BTW voor de complete set. Ik heb inmiddels twee complete originele (z.g.a.n.!) achterunits op de kop getikt. Ik moet dus alleen de voorste lenzen nog vervangen. Wil op een zaterdag een keer naar Blankemeijer toe.

1966 Karmann Coupe

Comment

quote:Originally posted by Roma

De voorste (Europese)lenzen zijn origineel bij Porsche te bestellen ...
                              www.deklassieke912.nl

Comment

Working...
                              X