Gekocht op e-Bay: Een gebruiksaanwijzing van een Porsche 912 uit 1965 incl. mapje(Duitstalig) Ik zie ze niet vaak. De gebruiksaanwijzingen uit '68 zie ik regelmatig te koop, het boekje van model '69 is zelfs nieuw te bestellen.
Ik heb voor dit overigens nog nieuwe exemplaar (maar liefst) $39 moeten neertellenen. Da's niet weinig voor zo'n stukje plastic, maar ja, de magie van dat schildje hè.... En natuurlijk onze 'volledigheidswaanzin'...
Ebay: hebben jullie goode ervaring met kopen in america of new zealand
momenteel staat op ebay.com en silvere versie van de juiste porsche letters voor de 65 tot 68er denk ik. Misschien is het mogelijk samen te bestelen als eer nog meer nodig zijn.
Ik ben op zoek naar solex (40er voor de 356 SC) en zenith (NDIX 32 voor de 356 B) carbs. Heeft iemand en goode adress hiervoor? americanse ebay ???
Ik ben op verzoek om mijn Pagode te verkopen ! Ook hier mijn vraag: heeft iemand een goode adress of dealer. Ik wil graag nog en Cabrio (356) of Targa (912/911) hebben.
Als je besluit om de Pagode te verkopen (in consignatie), neem eens contact op met VSOC in Sassenheim. Zij hebben een enorm groot netwerk van in en verkoop van klassieke auto's. Het is een bedrijf die zeer goed bekend en aangeschreven staat in internationaal klassiekersland. Ze hebben vaak ook hele mooie Porsches staan!
If you need help in sourcing your dream car, if you require assistance with the sale of a rare car, need advice on restoration or simply wish to enjoy one of your cars at an event, please let us help you.
ik heb al emails van VSOC op mijn computer (ze haden een jaar geleden en heel mooie DINO 246 op internet staan). Maar als ik het juist begrijp is VSOC geen normaale auto winkel maar alleen en Internetshop die in opdracht van de klanten de autos verkoopt.
Is het en mogelijkeit oom het op de pagina marktplaats te plaatsen. Ik zie altijd dat nederlanders in duitsland ambieden. Zijn de prijzen in nederland laager of hooger?
VSOC heeft ook gewoon een showroom in Sassenheim (zuid-holland). Deze showroom is 5 dagen per week geopend. Tevens een internetsite, waar je alle auto's kunt aanschouwen. Het is wel juist dat VSOC alleen auto's in consignatie verkoopt.
Tuurlijk kun je ook op marktplaats.nl of speurders.nl je auto plaatsen. Speurders is gratis, marktplaats vraagt een kleine bijdrage.
Wat betreft de prijzen: ik kan alleen maar praten over klassieke porsche auto's. De prijzen in duitsland liggen aanmerkelijk hoger. Dit geldt zowel voor 356, 911 en 912.
quote:Ebay: hebben jullie goode ervaring met kopen in america of new zealand
Wolfgang,
Zelf heb ik al spullen gekocht via ebay in Amerika!Hier is ook wel veel te vinden maar de prijzen kunnen soms boven marktwaarde gaan!
Enkele tips volgens mijn ervaring:
-Bespreek op voorhand steeds de verzendingskostenmet verkoper!
-Ik probeer steeds te betalen via 'paypal' indien mogelijk!Snel en relatief betrouwbaar!
Comment