Middagje vrij en naar Ridderkerk alwaar vanochtend mijn 912 gelost zou zijn. Spannend! Eerst nog even gebeld en ja hoor... hij staat er nu echt! Veel drukte op de weg door regen, herfstvakantie en ongelukken. Eenmaal in Ridderkerk (en flink achter op schema) eerst langs kantoor voor documenten en title en dan naar de loods even verder op. Een loods vol spullen en dan ook auto's. Onder een flinke laag stof staat daar dan ineens in het gezelschap van twee zilveren replica Speedsters...

Eerste indruk is zeer goed. Zeer strakke auto. The closer look. Twee lichte beschadigingen aan de chromen bumperrozetten achter. Een deukje in de linker en een schampvlek (met vreemde kleur) op de rechter. Vermoedelijk laadschade. (Is nooit gedekt! Total loss only!) Die uitlaat KAN ECHT NIET!!!

Motordeksel open. Ziet er zeer zeer fraai, haast nieuw uit!

Motornummer: 744533

Starten, nou ja starten... dat heeft een dik een half uur geduurd. Natuurlijk lang stil gestaan, oude benzine, bezinksel(?), maar toch uiteindelijk...lopen!!!
Naar buiten. Regen, dus een Hollandse doop.

Platen erop en rijden! Vreemde aanloopgeluiden. Vastzittende remklauwen? Stukje rijden, remmen, rijden, remmen. Het lijkt nu weg.

Bekleding ziet er geweldig uit, alleen...
(Barwaut, volgens Robbie, mijn vriendin is het geen leer en ik denk dat ze gelijk heeft.)
Te laat inmiddels voor CPR. Ga Almere niet meer halen voor half zes, met dit weer en deze drukte. Klaas gebeld. Dat wordt dus morgen (zaterdag).
Naar Amsterdam. Het wordt droog. Ik voel me een koning! HEERLIJK!

Robbie opgehaald en door de stromende regen naar de garage/stalling (op m'n werkadres).
Binnen en helemaal droog gemaakt.
Rood met zwart stond er al. Nu ook zwart met rood.
TOT ZIENS IN ALMERE!

Eerste indruk is zeer goed. Zeer strakke auto. The closer look. Twee lichte beschadigingen aan de chromen bumperrozetten achter. Een deukje in de linker en een schampvlek (met vreemde kleur) op de rechter. Vermoedelijk laadschade. (Is nooit gedekt! Total loss only!) Die uitlaat KAN ECHT NIET!!!

Motordeksel open. Ziet er zeer zeer fraai, haast nieuw uit!

Motornummer: 744533

Starten, nou ja starten... dat heeft een dik een half uur geduurd. Natuurlijk lang stil gestaan, oude benzine, bezinksel(?), maar toch uiteindelijk...lopen!!!
Naar buiten. Regen, dus een Hollandse doop.

Platen erop en rijden! Vreemde aanloopgeluiden. Vastzittende remklauwen? Stukje rijden, remmen, rijden, remmen. Het lijkt nu weg.

Bekleding ziet er geweldig uit, alleen...
(Barwaut, volgens Robbie, mijn vriendin is het geen leer en ik denk dat ze gelijk heeft.)
Te laat inmiddels voor CPR. Ga Almere niet meer halen voor half zes, met dit weer en deze drukte. Klaas gebeld. Dat wordt dus morgen (zaterdag).
Naar Amsterdam. Het wordt droog. Ik voel me een koning! HEERLIJK!

Robbie opgehaald en door de stromende regen naar de garage/stalling (op m'n werkadres).
Binnen en helemaal droog gemaakt.

Rood met zwart stond er al. Nu ook zwart met rood.
TOT ZIENS IN ALMERE!
Comment