Announcement

Collapse
No announcement yet.

912 motor uit USA halen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 912 motor uit USA halen?

Ik ben al enige tijd op zoek naar een complete lopende 912 motor.Niet aan te komen!!Ik zie ze echter regelmatig op de Amerikaanse Ebay weggaan voor hele redelijke prijzen.Wie heeft ervaring met het kopen/verschepen van een motor uit de USA,of wie weet er een te koop?

Nou, wat een toeval

Zo'n twee jaar geleden heb ik een motor over laten komen. Eigenlijk gewoon voor de lol om eens te kijken hoe zo iets nou zou gaan. Het was trouwens een niet lopende motor maar wel compleet.

Maar verschepen vanuit de VS is en blijft erg makkelijk. Zoek op het internet naar grote vervoerbedrijven en vraag online offertes op. Meestal halen ze de zending ter plekke op als je dat wil dus de verkoper hoeft alleen de boel maar in te pakken. De mijne heb ik toen ook af laten leveren thuis. Dus met andere woorden: het was gewoon betalen en een paar weken later belde de chauffeur van het busje aan... Piece of cake dus.

Kosten? Ik was iets van 400 euro kwijt voor het verschepen.

Comment

912 motor te koop op E-bay, echter niet zo goedkoop als de motor van Barwaut, zie LINK

www.deklassieke912.nl

Comment

Tja,is eigenlijk best wel te doen dus,zeker met die lage dollar is zo'n motortje in de USA een stuk goedkoper dan hier.Alleen een beetje tricky om 'blind' te kopen,ik denk dat ik nog maar even verder zoek in NL en omgeving

Comment

Geert, dit is ook niet mis... en veel dichter bij huis!

1966 Karmann Coupe

Comment

Wow,ziet er goed uit,ga gelijk mee bieden![8D]

Comment

Of wachten... Zie topic 'Bieden op Ebay'.

1966 Karmann Coupe

Comment

Staat ook nog een 912 motor op Ebay Duitsland die wél moet worden gereviseerd. Zie LINK
                www.deklassieke912.nl

Comment

Geert, hoe is het met de zoektocht naar een motor? Deze staat op dit moment op Ebay en in Amsterdam!

1966 Karmann Coupe

Comment

Bedankt voor de tip Roma,deze had ik nog niet gezien!Het vinden van een motor wil trouwens nog niet echt lukken.Ik had al geboden op die motor van de Duitse Ebay van een paar topics terug,maar mijn bod was helaas niet het winnende.
                    Alleen heeft de 356 motor naar mijn weten een ander derde carterdeel als de 912,je kunt er dan de achterste motorsteun niet aan monteren.
                    Ik zal de verkoper in ieder geval eens mailen voor meer info.

Comment

Geert, er is meer! Dit keer een fraaie 912 motor, maar wel weer in de USA.

1966 Karmann Coupe

Comment

Working...
                      X