Announcement

Collapse
No announcement yet.

Puur Porsche Treffen 2020

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb mijn 912 vanaf februari en ik heb alleen maar ellende gehad. Het begon met de ontsteking en carburateurs stonden niet goed afgesteld. Dat werd revisie carburateurs en vervangen benzine tank. Toen dachten we klaar waren en hadden ook maar even de kleppendeksels lek vrij gemaakt. Laatste test rit had ik meteen een olie spoor waarbij we dachten dat het gewoon de oliekering bij het vliegwiel was. Dus motor er uit. Toen bleek het vliegwiel los op de krukas te zitten en was de krukas beschadigd. Dus hoppa heel de motor uit elkaar en nieuwe krukas, vliegwiel en de hele reutemeteut. Na een paar weken was hij helemaal klaar en heb ik heerlijke kilometertjes gereden en vorige week stond ik naast de snelweg omdat een plug in de vlotterkamer van de carburateur er uit was gevallen waardoor er meer benzine uit liep dan ik kon tanken. Gelukkig was dat ene kleine fiks en nu begint de dynamo een beetje vervelend te doen maar ja dat is normale slijtage. Oja de motor was volledig gereviseerd toen ik de auto kocht dus dat waren wat onaangename verrassingen gelukkig was een deel garantie van de garage.

Comment

Ja, helaas luistert als bij onze 912 blokjes heel erg nauw en daardoor kan "gereviseerd" ook betekenen dat het blok grondig naar de knoppen is geholpen.
      1969 Karmann Coupe "Ossi Blau"

Comment

Gaan er dit jaar nog wat 912jes naar de Puur Porsche treffen 2021?

Comment

Helaas is de 912 er niet klaar voor ben ik bang.
          Porsche 912 | 1966

Comment

Wegens vakantie er helaas niet bij kunnen zijn. Is iemand nog geweest (en foto's gemaakt? ).

Comment

Marcel Daniels, zag ik op Insta https://instagram.com/marcel_aircooled

Comment

Hmmm.... die kan je alleen zien als je een Instagram account hebt helaas...

MarcelD Kan je er hier ook nog een paar plaatsen?

Comment

Wordt wel tijd dat jouw 912 ook een eigen insta account krijgt Martijn!

Comment

Mijn 912 heeft iets tegen Facebook

Comment

Waarom is ie dan facebookblauw?

Comment

Ik denk dat Zuck "Ossi Blau" ook gewoon een onweerstaanbaar mooie kleur vond 😜

Comment

Ronald heeft wel facebook en heeft daar de gespot 912jes opgezet waaronder een heel mooie facebook blauwe https://www.facebook.com/groups/3638...6479821143491/

Comment

En uiteraard waren er ook gewoon veel mooie autos, van alle generaties GT3 en RSen tot een 959 en een Carrera GT ik miste alleen een 918. Verder weer heel veel boxers en 996's . (Ik denk trouwens dat dit vooral ook fotos van Marcel Daniels waren die ik uit de app heb gehaald

Comment

Nice, dank je! Ziet er uit als een feestje!

Comment

Working...
                              X