Announcement

Collapse
No announcement yet.

Meeting 13 april

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Meeting 13 april

Beste leden,

Tijd voor een voorjaarsmeeting! Ronald en ik plannen een meeting op zaterdag 13 april in Den Bosch.
    Om 10 uur verzamelen we om te beginnen met een goede kop koffie.
    Voor het ochtendprogramma worden de onderwerpen ontsteking en carburatie behandeld door Resto Lab met bijbehorende demonstraties. Mochten jullie vragen/voorstellen hebben voor andere onderwerpen laat gerust weten!
    In de middag zullen we een rit maken naar Classic Park in Boxtel waar we kunnen lunchen en ongetwijfeld ook veel moois kunnen bekijken in het museum dat zij hebben.

Er is voldoende parkeergelegenheid voor de deur zowel in Den Bosch als bij Classic Park in Boxtel.

Locatie details ontvang je bij de aanmelding.

Aanmeldingen ontvang ik graag via het e-mailadres op mijn website: https://www.restolab.nl/resto-clinic...2-liefhebbers/

Hopelijk tot 13 april!

Foto: Resto Lab
    Cake: De Chris

Last edited by J912; 26-02-19, 22:16.

Den Bosch is al wat dichter dan Amsterdam , ga mijn best doen om te komen en een Race Cake mee te brengen :-)
    Last edited by De Chris; 27-02-19, 18:35.

Comment

Leuk Chris, hopelijk tot dan!

Comment

Ik ben graag van de partij, zojuist bij Resto Lab aangemeld.

Comment

Leuk Jan, heb je aanmelding ontvangen!

Comment

Ik ben d'r bij!
            1969 Karmann Coupe "Ossi Blau"

Comment

Top Martijn!

Comment

Hoe gaat het met de aanmeldingen Joris? Voor degenen die komen en een T-shirt hebben besteld zal ik die meenemen. (We hebben ook nog wat extra shirts in L en XL, dus mocht je interesse hebben: kom naar deze meeting en neem er 1 mee )

Comment

Originally posted by De Chris View Post
                  ga mijn best doen om te komen en een Race Cake mee te brengen :-)
                  Hebben we nog mazzel dat we geen astronomie clubje zijn Chris

Comment

Originally posted by martijnv View Post
                    Hoe gaat het met de aanmeldingen Joris? Voor degenen die komen en een T-shirt hebben besteld zal ik die meenemen. (We hebben ook nog wat extra shirts in L en XL, dus mocht je interesse hebben: kom naar deze meeting en neem er 1 mee )
                    Gaat goed Martijn, zoals het nu loopt schat ik 10-15 mensen. Ook veel mensen die op facebook "geïnteresseerd in dit evenement" aanvinken, gewoon komen!

Comment

Originally posted by J912 View Post

Gaat goed Martijn, zoals het nu loopt schat ik 10-15 mensen. Ook veel mensen die op facebook "geïnteresseerd in dit evenement" aanvinken, gewoon komen!
                      Facebook, doen mensen dat nog? Begreep van mijn kinderen dat dat al weer helemaal uit is

Maar top dat er zo veel mensen komen, heb er weer zin in!

Comment

Kunnen degenen die zaterdag komen en een tshirt besteld hebben dat even aan mij doorgeven. Dan kan ik de shirts meenemen.

Ik heb overigens ook nog een paar extra shirts in L en XL, dus mocht er nog meer interesse zijn

Comment

Ik kom zaterdag en vertrek hopelijk met een nieuwe T shirt :-)

Comment

Originally posted by De Chris View Post
                            Ik kom zaterdag en vertrek hopelijk met een nieuwe T shirt :-)
                            Top, gaan we regelen!

Zijn er nog mensen die vanuit Noord Holland/ Utrecht komen zodat we samen een stukje kunnen oprijden?

Comment

Heb me zonet op de valreep nog opgegeven bij Joris en rij vanuit Hilversum naar Den Bosch. Prima om onderweg ergens af te spreken. Doe maar een voorstel.
                              1968 coupe

Comment

Working...
                              X