Announcement

Collapse
No announcement yet.

Technische meeting in februari

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Technische meeting in februari

Voordat ik het weer vergeet (ben ik goed in) bij deze alvast een reminder voor het plannen van een meeting ergens in februari. Zoals we in een ander topic al besproken hadden zou het onderwerp zelf verzinken/poedercoaten kunnen zijn. Lijkt mij leuk om te doen. Ronald gaf aan dat het wellicht bij hem kon.

Verder uitwerken als de poedersuiker weer is neergedaald.
    1969 Karmann Coupe "Ossi Blau"

Ik denk dat februari lastig gaat worden, maar in maart heb ik wel een paar zondagen vrij!

Dus ik gooi de volgende data in de strijd:

10, 17, 24 of 31 maart, met een beetje geluk is het weer dan ook mooi genoeg om met de 912 te gaan

Volgens mij had Ronald (robo912) een tijdje geleden aangeboden een ruimte ter beschikking te stellen.

Porscherulez (sorry, weet je voornaam niet): vind jij het leuk om een demo/instructie verzinken te geven?

Comment

Ik zou er wel graag bij zijn, voor mij past echter enkel 17 maart en eventueel maar moeilijker 10 maart.

Comment

Maart komt mij prima uit, want ik mag in januari, februari en december niet op de weg i.v.m. overgangsregeling wegenbelasting.
        Ik kan alle genoemde zondagen, mits er geen pekel op de wegen ligt want dan blijft de Porsche in de garage.

Comment

Ben samen met Joris aan het kijken naar een technische meeting op 13 april. Zet maar vast dunnetjes in de agenda.
          sigpic NIET LULLEN, NIET POETSEN, MAAR RIJDEN!

Comment

Ah, top Ronald! 13 april staat genoteerd!

Comment

Zaterdag 13 april staat genoteerd. Als er geen gekke dingen op mijn werk gebeuren ben ik van de partij.

Comment

Leuk Jan en weinig kans op pekel in april 🤓

Comment

Working...
                X