Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's meeting 912 register op 14 april 2007

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Foto's meeting 912 register op 14 april 2007

De eerste foto's van de meeting van het 912 register op 14 april 2007 zijn te zien op ONZE SITE

www.deklassieke912.nl

Ziet er goed uit

Comment

Ziet er goed uit

Comment

Ben je mij weer te snel af, Marcel
        Ik denk dat ik morgen wat foto's plaats.

Comment

Ben je mij weer te snel af, Marcel
          Ik denk dat ik morgen wat foto's plaats.

Comment

Jongens,

Dat was een prachtige rit. Jammer van de aanrijding onderweg[}], laten we hopen dat de verzekering het voor beiden goed oplost. Maar zuur is het natuurlijk wel.
            Verder was het een prachtige tocht, met dank aan de organisatoren en motormuis. Hier wat foto's:

Even een plaspauze op de Posbank op de Veluwe

Geduldig wachtende Porsches op de lunchlocatie.

Hard & soft 912 Targa's (Bofkonten, met dit weer!!![8D][8D])

Uitleg bij Galviron, HET adres voor je chromewerk.

Prijsuitreiking en bedankjes na afloop.

En nog even vorstelijk nagenieten op een kasteel-terras...

En dan toch nog even op de foto waar het eigenlijk niet mocht (maar dat bord kun je weg Photoshoppen...
            Ik kan niet wachten tot de volgende rit is!!!! Tot dan.
            sigpic NIET LULLEN, NIET POETSEN, MAAR RIJDEN!

Comment

Jongens,

Dat was een prachtige rit. Jammer van de aanrijding onderweg[}], laten we hopen dat de verzekering het voor beiden goed oplost. Maar zuur is het natuurlijk wel.
              Verder was het een prachtige tocht, met dank aan de organisatoren en motormuis. Hier wat foto's:

Even een plaspauze op de Posbank op de Veluwe

Geduldig wachtende Porsches op de lunchlocatie.

Hard & soft 912 Targa's (Bofkonten, met dit weer!!![8D][8D])

Uitleg bij Galviron, HET adres voor je chromewerk.

Prijsuitreiking en bedankjes na afloop.

En nog even vorstelijk nagenieten op een kasteel-terras...

En dan toch nog even op de foto waar het eigenlijk niet mocht (maar dat bord kun je weg Photoshoppen...
              Ik kan niet wachten tot de volgende rit is!!!! Tot dan.
              sigpic NIET LULLEN, NIET POETSEN, MAAR RIJDEN!

Comment

Comment

Comment

..whoeps ..... ik was nog niet klaar ...... hier komen nog 2 foto's ....

De foto's zijn zonder ''bijbehorend'' commentaar geplaatst, maar dat is ook niet nodig .....toch????

Comment

..whoeps ..... ik was nog niet klaar ...... hier komen nog 2 foto's ....

De foto's zijn zonder ''bijbehorend'' commentaar geplaatst, maar dat is ook niet nodig .....toch????

Comment

Hoi allemaal,

Ik hoop dat jullie ondanks alles een mooie rit gehad hebben. Robert en ik hebben in ieder geval volop genoten van het eerste stuk.
                        Jammer van het ongevalletje, maar het is maar blik. Het zal best weer in orde komen allemaal. Ik ga er zeker voor zorgen dat ik er de eerstvolgende meeting er weer bij kan zijn.
                        De rit van gisteren wil ik nog eens overdoen (maar dan helemaal) met Jolanda, het zag er veelbelovend uit, waarvoor dank aan Ernst en Els (en natuurlijk de broer van Ernst).

Toch nog twee fotootjes;

Groetjes,

Wim Redert.
                        Groetjes,
                        Wim en Jolanda

Voorheen: Argentinian Racing Blue Porsche 912 SWB 1967

Comment

Hoi allemaal,

Ik hoop dat jullie ondanks alles een mooie rit gehad hebben. Robert en ik hebben in ieder geval volop genoten van het eerste stuk.
                          Jammer van het ongevalletje, maar het is maar blik. Het zal best weer in orde komen allemaal. Ik ga er zeker voor zorgen dat ik er de eerstvolgende meeting er weer bij kan zijn.
                          De rit van gisteren wil ik nog eens overdoen (maar dan helemaal) met Jolanda, het zag er veelbelovend uit, waarvoor dank aan Ernst en Els (en natuurlijk de broer van Ernst).

Toch nog twee fotootjes;

Groetjes,

Wim Redert.
                          Groetjes,
                          Wim en Jolanda

Voorheen: Argentinian Racing Blue Porsche 912 SWB 1967

Comment

Ja, Wim het was wel even schikken het zag er ook niet al te best uit. Is je achterscherm ook beschadigd? of is het beperkt gebleven tot de tussenplaat en achterbumper (en bevestiging hiervan)??

Johan, heb jij die ene foto ook nog van ons (jolien en ik) via je spiegel?

Porsche 911 | 1968

Comment

Ja, Wim het was wel even schikken het zag er ook niet al te best uit. Is je achterscherm ook beschadigd? of is het beperkt gebleven tot de tussenplaat en achterbumper (en bevestiging hiervan)??

Johan, heb jij die ene foto ook nog van ons (jolien en ik) via je spiegel?

Porsche 911 | 1968

Comment

Working...
                              X