Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forum voortzetten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Forum voortzetten?

De afgelopen maanden is het actieve bezoek op het forum sterk terug gelopen. Het was al niet meer superdruk, maar het is nu echt gedaald naar een post in de paar maanden.

De forumlicentie is ongeveer 160 euro per jaar. Ik vind dat niet zo bezwaarlijk om op mij te nemen, zeker niet omdat er altijd wel wat mensen zijn die een bijdrage overmaken. Maar het moet natuurlijk uiteindelijk wel in een behoefte vervullen. Ik heb zelf wel fasen gehad dat ik regelmatig wat postte, maar ik heb niet altijd inspiratie genoeg om de gespreken gaande te houden. De concrete vraag is dus of er nog behoefte is aan dit hoekje op het internet of dat we er in oktober een punt achter zetten (als ik alleen mijn echo hoor, trek ik mijn conclusie 😁).
    1969 Karmann Coupe "Ossi Blau"

Ik gebruik het nog weleens als naslagwerk maar ben niet erg actief met berichten plaatsen. Ik zou het wel graag in de lucht willen houden en daaraan ook voor willen betalen.

Comment

Misschien een ritje organiseren in het voorjaar om eea weer wat actiever te krijgen? Heb nog wel wat kant en klare ritten liggen

Comment

Hey Harry, alles goed? Al zicht op een 912?

Ik moet zeggen dat ik even niet weet of het zin heeft om door te gaan, het lijkt geen behoefte meer te vervullen. Ritjes worden via Whatsapp geregeld, discussies lopen via Facebook en mooie foto's komen op Instagram. Ik heb zelf niks met die platformen, maar kennelijk vervult het de behoefte beter dan dit forum. Ik zie ook dat een er een paar oud-forumleden actief zijn op het Amerikaanse forum, wellicht dat die nog interesse hebben om terug te switchen.

Ik had wel wat plannen voor het forum, maar na de vakantie weer veel drukte op het werk en zo. Maar een ritje is natuurlijk altijd wel leuk, dus we kunnen het nog een keer proberen.

Comment

Het forum is natuurlijk meer dan een forum. Het is eigenlijk een ontmoetingsplek voor 912 rijders. Misschien moeten we wat meer reuring aan het forum geven want ik denk dat het voor veel rijders best praktisch is. Zal ik , aangezien jij niet zo van de andere platformen bent, een 912 Forum insta de lucht in hijsen zodat er meer 912 rijders hier te recht komen? En ik zit ook nog steeds op een 912 meeting te wachten. Ik ontmoet wel af en toe een paar rijders maar een echt groepje lijkt mij wel leuk. Dat wil ik ook wel voor volgend jaar organiseren.

Comment

Originally posted by theblue912 View Post
            Het forum is natuurlijk meer dan een forum. Het is eigenlijk een ontmoetingsplek voor 912 rijders. Misschien moeten we wat meer reuring aan het forum geven want ik denk dat het voor veel rijders best praktisch is. Zal ik , aangezien jij niet zo van de andere platformen bent, een 912 Forum insta de lucht in hijsen zodat er meer 912 rijders hier te recht komen? En ik zit ook nog steeds op een 912 meeting te wachten. Ik ontmoet wel af en toe een paar rijders maar een echt groepje lijkt mij wel leuk. Dat wil ik ook wel voor volgend jaar organiseren.
            Ja prima hoor, alles wat hier meer reuring oplevert juich ik toe. En als we samen een rit organiseren zal het niet veel werk zijn 😃

Comment

Het forum zit toch ergens in mijn hart. Hier is waar mijn Porsche "journey" begon. Veel aan gehad qua onderwerpen en discussies. Maar natuurlijk een mooie groep mensen die een zelfde passie hadden.

Helaas is het Forum niet zo actief meer (qua onderwerpen maar ook qua bijeenkomsten) en ik begrijp dat best om dat andere sociale media het hebben overgenomen. Maar nog steeds gebruik ik het Forum (net als Tobias) om dingen op te zoeken.

Ik wil graag mee betalen om het in de lucht te houden en zo het erg leuk vinden om weer eens wat samen te doen.
              Porsche 912 | 1966

Comment

Same here, het forum was waarom ik voor een 912 ging.

Uiteindelijk als er hier weer wat reuring is komen de mensen vanzelf ook wel weer denk ik. Beetje kip-ei geval. Dus laten we het een beetje levendig maken hier!

Comment

Working...
                X